Zo, nog even het einde van het verhaal vermelden.. Vandaag is een nieuwe combi gemonteerd en……. tot mijn verbazing is het gelukt om toch de kilometerstand van de oude,defecte combi in het systeem te krijgen, ondanks eerdere geluiden dat dit waarschijnlijk niet zou lukken. BMW dealer Dubbelsteijn in Dordrecht heeft dit prima gedaan! Verder had ik aangegeven dat de thermostaat vervangen moest worden aangezien de motor op de snelweg niet meer voldoende warm leek te worden. Bij Dubbelsteijn waren ze niet overtuigd dat dit dringend noodzakelijk was en men had het idee dat dit best eens te maken kon hebben met de verkeerde combi. Vandaag tijdens mijn dagelijkse 200km leek de temperatuur inderdaad in orde.
Toch positief om te zien dat deze dealer niet voor het gemakkelijke geld ging door op mijn verzoek toch een andere thermostaat te monteren maar mij adviseerde het eerst nog maar eens te proberen. Hulde!!
Al met al wel ruim eur 500,- voor de combi inc; montage maar dat wist ik van te voren. Ik ben weer blij :-) Nu nog het probleem van de niet werkende achterwisser oplossen, maar daar loopt al een threadje over..