ben een beetje aan het rondkijken voor een andere auto.
onder andere evt een bmw 525 d station of een 320d station . het moet een automaat worden van na 2005
wat zijn een beetje de kwalen van deze auto s. en wat raden jullie aan?
Of vakanties he? ()
Bovendien worden dit soort fora voornamelijk bevolkt door mensen die in wat oudere auto's rijden. Ruud zal het je wel kunnen zeggen maar die is steeds minder hier, waarschijnlijk door een overvolle agenda.
Maar je keus is nogal verschillend he, een 5 of een 3? De 5 is een stuk duurder in aanschaf en verdere kosten.
Ik heb (uit nieuwsgierigheid) even gekeken op Autotrader:
de 525D: http://www.autotrader.nl/auto/kopen/zoekresultaten.htm?sortering=PRIJS_OPLOPEND&trefwoord=525&merken=BMW&modellen=5-serie&vanBouwjaar=2005&totBouwjaar=2005&brandstof=DIESEL&transmissie=AUTOMAAT&aantalDeuren=5&dealerTypes=AUTOBEDRIJF&dealerTypes=BOVAG_ABA&dealerTypes=BOVAG_NDA&dealerTypes=MERKDEALER&dealerTypes=PARTICULIER&paginaNummer=1
de 320D: http://www.autotrader.nl/auto/kopen/zoekresultaten.htm?sortering=PRIJS_OPLOPEND&trefwoord=320&merken=BMW&modellen=3-serie&vanBouwjaar=2005&totBouwjaar=2005&brandstof=DIESEL&transmissie=AUTOMAAT&aantalDeuren=5&dealerTypes=AUTOBEDRIJF&dealerTypes=BOVAG_ABA&dealerTypes=BOVAG_NDA&dealerTypes=MERKDEALER&dealerTypes=PARTICULIER&paginaNummer=1
tis idd nogal verschillend ja .
de 5 heeft wel een beetje mijn voorkeur maar er staat niet zo veel tekoop . een mooie volle 3 vind ik ook mooi. het licht er een beetje aan wat ik leuk kan kopen. met een beetje fatsoenlijke km st. ( niet meer dan 150000)
verder gaat mijn zoek tocht totaal een beetje tussen deze bmws/ een merc c-klass/of een audi a6 ( heb ik nog nooit gehad) ik vind de bmw wat moderner dan de mercedes . ben aan het rondkijken . dus ik hoop op goede tips:)
Naar volle tevredenheid rijd ik een 525d uit 2006, station. De mijne heeft alle opties, ik heb m in augustus 2009 gekocht met 115.000km van de eerste eigenaar bij een BMW dealer in Duitsland. Inmiddels heb ik er 17000km mee gereden en het is echt een super fijne auto. Ik heb vaak klanten in de auto, en opvallend vaak mensen die ook een 5 rijden (of hebben gereden). één van de meest opvallende reacties was iemand die een aantal 3-series heeft gereden en nu ook een 5 serie rijdt. Hij wilt never nooit meer terug. Zwakke punten ken ik niet echt. Tijdens het zoeken/kopen heb ik ook een 530d gezien met standaard uitvoering, maar ik ben echt voor de opties (leer etc) gegaan. De 525 heeft echt genoeg vermogen, ik rijdt veel in het buitenland en dus ook veel bergwegen.
Mijn advies: zoek een mooie bmw bij een dealer net over de grens in Duitsland, ze helpen je graag en hebben goede auto´s met veel opties.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?