Hallo,
Wie weet welke zekering voor de ruitensproeierpomp is De ruitensproeier werkt namelijk niet (td) Ik heb een zekeringenlijst in het Duits en kan het daarop niet echt vinden
Hallo,
Fijn dat hij het weer doet,had laatst mijn moter van de ruitensproeier stuk mischien wel een tip als iemand hier ook last van heeft.Heb overgens een bmw E39 520
Heb de motor gedemonteerd zit onder het ruitenwisserresevoire achter je voorscherm.Ingespoten met wd 40 en een paar keer voorzichtig tegen de stoeprand getikt.en hij deed het weer
sander Schreef:
——————————————————-
> das mooi maurice ,maar heb maar even geduld hij
> gaat vanzelf weer stuk:S
>
> meestal is de collector vervuild en zijn de
> koolborsteltjes vies oid
> het probleem is dat je die kleine motortje svaak
> niet uit elkaar kunt halen op een nette manier
Het is nu ruim een maand later en hij doet het nog ik dacht dat het aan kalkaanslag lag,vanwege de zomer heb ik er gewoon water ingedaan.Maar mog hij in de toekomst weer stuk gaan haal ik via ebay uit duitsland een nieuwe.Vindt het altijd wel kicken als je het zelf kunt repareren.Ben zelf nogal positief ingesteld dus ik wacht het wel af.
Kan iemand mij helpen, ik heb een 1 serie waarvan de achterruiten sproeier niet werkt.
Als ik de hendel over haal hoor ik 1 seconde het pompje, maar er komt geen water uit de ruitenwisser daarin tegen doet het wel.
Heeft er iemand ervaring met dit probleem.
En als het pompje eventueel kapot zou zijn, is het dan te doen om dat zelf te vervangen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?