originele telefoon werkend krijgen.

• e3o touring

Goedemiddag

Ik heb een e30 325i touring (1990, oudje dus maar doet het nog prima!) waar ik aardig gek op ben.

Daarin zit een originele BMW telefoon. Die zou ik graag werkend willen hebben.

Nu heb ik dit hele prikbord al doorgelezen, maar ik kom er niet achter wat ik mogelijk fout doe.

Daarom nogmaar eens een keer een nieuw tlelefoon topic..

De telefoon is een originele BMW/ Motorola v1000, redelijk ouderwets dus :).

Ik heb inmiddels een grote simkaart in de aparte houder geplaatst.

De telefoon werkt, in die zin: providor wordt gevonden en ik kan wel bellen, maar NIET gebeld worden.

Als ik met een andere telefoon de BMW telefoon bel zie ik wel kort het groene (telefoon) lampje opgloeien maar de verbinding wordt gelijk verbroken.

Volgens mij zijn deze telefoons in basis tot ver in de jaren 2000 en verder geleverd in meerdere modellen.

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe - ik hoop natuurlijk op een instelling oid.

Ik wacht met belangstelling af.

• fsmit79

Misschien staan alle binnenkomende gesprekken doorgeschakeld naar een voicemail?

• e3o touring

Nee, dat is het niet. De telefoon rinkelt niet en maakt totaal geen verbinding.

De beller krijgt dus gelijk een piep piep te horen, als of de telefoonverbinding net is verbroken.

• e3o touring

Even een Upje…

Zijn er verder geen suggesties?