Rekening rijden

• franklee

Goed plan. Ik ben eens gaan kijken op de overheidssite wat het zou betekenen voor mijn e39 530d en 50000km p/j. Maar liefst eur 500 per maand extra gaan betalen. Spoort niet, naast dat je dus eur 6000 per jaar EXTRA mag betalen, blijft er van de restwaarde ook niets meer over.

Welke politieke partij kan dergelijk ordinair diefstal goedpraten???? Zelfs de ANWB heeft haar doelstelling uit het oog verloren. Kennelijk heeft men nog niet genoeg leden verloren. Ik snap ook niet dat de overheid denkt hiermee weg te komen, laat men in hemelsnaam niet beginnen dat men niet begrijpt waarom de burger zo weinig politiek betrokken is.

Wie o wie gaat deze volledige dwaasheid stoppen??

• Sven

*Hier nog iemand die hier tegen is, rij dan geen 50dkm/jaar echter is als 20 jarige een e39 al duur zat, ben toch bang dat we het maar moeten pikken. Je gaat er toch weinig tegen doen :(

• Ron

Wij hebben ze gekozen, en ze moeten naar ons luisteren als je niks ervan zegt krijg je het gewoon door je strot geduwd.

• Sven

Daar heb je absoluut gelijk in! Ik heb hem zowiezo getekend, zou mooi zijn als het helpt natuurlijk :D

• Rob530DH2002

Over privacy gesproken, waarom hebben de mensen van deze website zoveel privegegevens nodig, zelfs de geboortedatum wordt gevraagd? Het initiatief is goed, ik ben ook mordicus tegen deze misdadige plannen van de staat.

• Ron

Om een vuist te kunnen maken en enige geloofwaardigheid aan het initiatief te geven kan je niet anoniem reageren de gegevens zullen enkel en alleen gebruikt worden om de petitie te kunnen overhandigen en rechtsgeldig te kunnen zijn.Dit is een klein offer ik begrijp wat je bedoeld het is idd een beetje dubbel maar het is niet anders!

• Dnurste

Die gegevens moeten ze vragen, zie ook:

http://www.tweedekamer.nl/hoe_werkt_het/uw_mening_telt/burgerinitiatief/index.jsp

• henl

ik heb twee weeken geleden een 520 i gekocht van 2007 nu gaad ik van november 2009 tot april 2010 over winteren in spanje moet ik dan ook de km heffing betaalen

• Ron

Als je niet rijdt of in het buitenland rijdt hoef je niks te betalen.