e39 520i, M5 uitvoering gestolen!

• ge39rard

ATTENTIE AAN ALLE BMW RIJDERS!!

afgelopen nacht is mijn zeer gelieve BMW e39 520i,compleet M5 uitgevoerd bij een autogarage in Arnhem gestolen. Kenteken SZ-NZ-27

de auto is antrasiet van kleur, met een blauwe gloed erin,M5 kleur. misschien dat iemand deze auto ergens in nederland weet te staan,gelieve kontakt op te nemen.

weet iemand wat de gang van zaken is en waar ik recht op heb. ik ben WA + verzekerd. krijg ik de dagwaarde van de auto, of is het ook de aansprakelijkheid van de garagehouder en moet zijn verzekering ook betalen? ik vindt het de verantwoording van de garagehouder want mijn auto stond voor zijn zaak,niet binnen dus en de autosleutels waren ook niet veilig in en kluis opgeborgen. de auto stond daar voor reparatie. ik ben hier erg goed ziek van!!

gr gerard

• Sven

Het zou handig zijn als je een foto ervan kan plaatsen! welk jaar, facelift; noem eens wat kenmerken. Wel vreselijk zeg, sterkte!

• sander

tjemig man wat een ellende voor je

niet om het nog moeilijker te maken,maar laat je snel informeren hierover,het kan zijn dat aangezien de auto op eigen terrein stond (van de garage)je eigen verzekering niet geldig is.

bel je rechtsbijstand verzekering direct!

ik heb t iedee dat de garage verantwoordelijk is ,ervan uitgaande zij niet vooraf aangegeven hebben de auto onbeveiligd te stallen.

succ6

• ge39rard

als het goed is zou mijn verzekering nog kontakt opnemen. heb zelf ook rechtsbijstand. ik wil graag natuurlijk het uiterste eruit halen omdat ik aardig wat geld geinvesteerd heb in deze auto om hem geheel M5 te krijgen. dat maakt het allemaal juist zo extra zuur. de auto is van 1998, ook gefacelift, angeleyes. het gehele M5 spoilerpakket, M5 velgen en 4 uitlaatpijpen.

het is te bizar voor woorden en ben er ook kapot van,maar ik vrees dat de auto nooit meer gevonden wordt en dat ik toch opzoek moet naar een andere…..

• e46coupe

Ik wil je ten eerste sterkte wensen en hoop dat alles goed komt.

Een goede vriend van mij had destijds een splinter nieuwe zilverkleurige E36 318i gekocht bij de dealer. Omdat hij ook een BMW liefhebber is,

heeft hij alles van fabriek af aan M3 laten ombouwen. Zelfs de velgen waren origineel M3. Het was toen een ware blikvanger. Je kon dus ook aan

de buitenkant helemaal niet zien dat het een 318i was.

Maar wat er toen gebeurde… Na een paar maanden werd de auto weggehaald! Hij was zich ook rot geschrokken.

Maar de volgende dag was de auto terug gevonden. Hij was langs de autoweg achtergelaten, zonder benzine.

Hij vermoed dat de daders dachten dat het een echte M3 was, maar toen ze eenmaal aan het rijden waren… :S

Dus had hij het geluk dat ze hem hadden achtergelaten.

Nu hoop ik dat het bij jou ook zo zal aflopen, anders wordt het worstelen met je verzekering.

Ik heb wel 1 tip voor jou: ga NIET meteen akkoord met het bedrag dat zij bieden, als deze te laag is. Verzekeringen zijn ook maatschappijen

die geld willen verdienen. Het liefst willen ze zo weinig mogelijk uitkeren. Dus kom met feiten en foto's en zeg wat JIJ er van vindt.

Neem geen genoegen met minder.

• Rob530DH2002

Op de site van de RDW staat ie nog niet als gestolen geregistreerd, maar daar zal wel de nodige tijd overheen gaan gelet op het feit dat dit door ambtenaren geregeld moet worden: https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx

Welke garage was het, of zeg je dat liever niet? Ik denk dat anderen die er hun auto laten ‘overnachten’ dit toch graag zouden weten, zonder iemand ergens van te willen beschuldigen overigens.

• ge39rard

ik heb ook nog nagecheckt of de auto nu geregistreerd staat als vermist. ik denk ook dat dit ook nog wat tijd nodig heeft. ik hoop ook zo dat de dieven de auto ergens achterlaten en de auto weer terug gevonden kan worden, zeker ook omdat het geen echte M5 is. zie foto op de hyveslink http://voor-de-bmw-fans-onder-ons.hyves.nl/forum/3883265/RIDa/mijn_BMW_520i_M5_uitgevoerd_gestolen/