schema brandstofpomp bmw 525 tds

• zwiers

vraagje kan iemand mij vertellen hoe ik aan of waar ik schema's kan vinden voor het overzetten van het elektrische gedeelte van een brandstofpomp

voor een bmw 525 tds touring uit 1996

alvast bedankt

• Rob530DH2002

Misschien heb je iets aan deze oudere post op dit forum: http://bmw.startpagina.nl/prikbord/4100188/bmw-wds—wiring-diagram-system#msg-4100188

• cihan

ik he mijn brandstof pomp vervangen bmw 525 tds e39 uit 1997

ikwil mijn brandstof pomp laten afsellen met een thermometer zo iets maar weet niet wat gegeven fabrieks gegevens is als er iemand tussen jullie datw eet hoor ik het graag

met vriendelijke groert

cihan

• fsmit79

Wat wil je doen?

• Gert

Hoe ziet het binnenste van een brandstofpomp van een 525tds er uit en wat kun/moet je doen als de pomp lekt?

• BMW525tds-E39

ALs de pomp lekt moet je de rubber afdichtingen vervangen, deze harden uit en gaan dan lekken!

Heb ik vorig jaar ook gehad!

Tip,vervang ze dan wel allemaal!

• Vakman Ruud

De afstelling van de brandstofpomp van de M51 motor geschied mbv een microklok en vergrendelpen in het vliegwiel.

Is niets voor een leek.

Groeten.

Ruud

• Ozi

Mijn Brandstof pomp van BMW 525 lekt bouwjaar 1997.diesel…het gaat afdichting Rubbers voor brandstofpomp..BMW Dealer zei jij moet helemaal vervangen deze kun jij niet los krijgen

Nieuwe kost 1600 euro.

Klop deze verhaal wel. Wat kost de 2de hands??

• Sven

Wow wat is dat voor Nederlands(?) … En vervangen is niet nodig, reparatie is mogelijk. Zoek even op het prikbord.

• Sander

Het vervangen van de rubbers is makkelijk zelf te doen als je de instrukties die ergens op dit forum staan goed volgt. Revisiesetjes kosten E 12,50 en met het juiste gereedschap (pomp moet er af) en geduld goed te doen. Vooral belangrijk het electronische gedeelte goed te markeren voordat je dat loshaalt.