binnen verlichting /alarm

• michael

heb een vraag onlangs is me alarm er mee opgehouden en me binnenverlichting en me vergrendeling in het interieur dat knopje wat je in kan duwen vergrendeling werkt wel gewoon met de sleutel in het portier slot en op me afstand bediening doet ie ook niks alleen me kofferbak kan ik er wel mee open klikken hoor het graag van iemand wat het kan zijn grt michael

• michael

gaat om een e39 uit 2002 5 maand binnen verlichting werkt niet alarm en verlichting onder in de deuren werkt niet knopje van de vergrendeling niet in de auto deuren gaan wel op slot handmatig. afstandbediening werkt ook niet alleen de kofferbak gaat wel open op de afstand bediening hoor het graag grt michael

• Vakman Ruud

Probeer eens met de tweede sleutel.

Groeten.

Ruud

• michael

Vakman Ruud Schreef:

——————————————————-

> Probeer eens met de tweede sleutel.

> Groeten.

> Ruud

hoi ruud heb ik geprobeerd maar die werkt ook niet zekeringen gecontroleerd allemaal ok dus ik weet niet of er nog ergens een relais of een zekering zit verstopt heb onlangs wel een stukje gelast maar wel met een spannings val schakelaar op de accu dus ik weet niet of het dan nog een piek spanning op kan komen ergens grt michael