bmw dordrecht Arrogant

• andre

ik heb zelden dit meegemaakt de arrogantie van zo bedrijf

de actie die BMW heb met de sedan business Line sport . heb telefonisch contact gehad met een verkoper en ik wist wat mijn eigen auto ongeveer moet opleveren , ik belde de verkoper met de mededeling dat ik wel interesse had in zo Line sport en dat ik een x bedrag er bij wouw liggen , hij kapte het gelijk af met de mededeling daar ga ik geen tijd in stopen , heb later geprobeerd via een stapje hoger daar in het bedrijf ( directeur ) en die beste man begrijp helemaal niets van zaken doen , wist niets van de actie ??::S maar goed ik begreep gelijk uit het gesprek met de beste man dat het daar niet om klant vriendelijk en klanten binding gaat maar gewoon iemand zijn portemonnee leeg te halen ! ik ben er bij andere dealers wel uit gekomen , en naar elkaar gekomen , ( maar dat is zeker niet te vinden in Dordrecht) en het x bedrag accepteer andere we!. .// niet van kom maar eens lang om te praten , gelijk met de mededing daar ga ik geen tijd instoppen

zijn er meer met deze ervaring daar in dordrecht !

• e46coupe

In Eindhoven (BMW Laarhoven) kunnen ze er ook wat van. Telkens als ik voor onderdelen ga, wordt er steeds onnodig moeilijk gedaan.

-De ene keer lijkt het alsof ze niet snappen wat ik nodig heb.

-De andere keer komen ze met de mededeling dat het gewoon niet leverbaar is. Dan moet ik thuis alles zelf gaat uitdokteren

via internet en OEM-nummers. En dan kan het opeens wel.

-Als iets besteld moet worden, komt het nooit op de beloofde dag binnen. En als het binnen is, blijkt dat het niet de juiste onderdeel is.

(kun je weer extra lang wachten)

Dit alles is niet eenmalig maar is bijna altijd raak. Personeel met lange gezichten en een arrogante houding. Alsof de BMW fabriek van hun vader is.

Ik word er iedere keer niet goed van en probeer eigenlijk de dealer zo veel mogelijk te vermijden, maar wat moet je als je originele onderdelen

nodig hebt…?

Het is maar dat ik een liefhebber van het merk ben, anders had ik wel beter geweten. Daarom ben ik dus een voorstander van monteurs

zoals Vakman Ruud: dat zijn de liefhebbers. Die weten tenminste waar ze het over hebben en gaan eerst denken voordat ze eerst ‘onnodig’

dure dingen gaan vervangen.

Maar goed, dit vindt ik dus van BMW Laarhoven te Eindhoven

• andre

hoe het in de garage daar is of magazijn dat weet ik niet , maar als het al bij de verkoop van nieuwe auto,s al zo ga als hier boven beschreven dan hoef ik al niet meer richting dordrecht ! zet geen voet meer bij deze dealer !!! , >:D<

• frankM5 e39

ik kan gelukkig in veldhoven OEM onderdelen bestellen bij GEEVERS.

daar is het wel goed,altijd op tijd en iets gunstigere prijzen als bij de stealer.

• sander

maak er melding van bij bmw nederland.

misschien helpt dat!

je weet nooit

• Peter

andre Schreef:

——————————————————-

> hoe het in de garage daar is of magazijn dat weet

> ik niet , maar als het al bij de verkoop van

> nieuwe auto,s al zo ga als hier boven beschreven

> dan hoef ik al niet meer richting dordrecht ! zet

> geen voet meer bij deze dealer !!! , >:D<

Onderdelenafdeling van Dordrecht is super, denk dat het ook aan de toon ligt waarmee je iemand aanspreekt…

• sander

hoe bedoel je ?