cd vast in bmw business cd speler

• Hernan

Ik heb het volgende probleem, Ik heb een zelf gebrande cd vast zitten in mijn radio. Ik kan wel overschakelen naar cd. Maar dan doet hij niks. Wanneer ik na radio overschakel dan doet de radio het wel normaal. Als ik op de eject knop druk gebeurt er niks. Wie kan mij vertellen hoe ik die cd er weer uit kan krijgen.

Alvast bedankt voor jullie eventuele hulp.

Gr. Hernan

• Jos VW

Ik heb hetzelfde probleem………grrrrrrr heb de auto pas 2 weken!!!

Al een oplossing bekend?

• ge46rard coupe

ik zou de cd speler een paar seconden spanningloos zetten door de accu los te gooien. dan reset je hem. er blijft nu een fout in de cdspeler zitten zolang de spanning erop blijft. ik zou dit eerst proberen

ik heb dit ook met een cdspeler gehad in de fiat van mijn vrouw met het inbouwen van de radio/cdspeler. toen ik de cdspeler loskopelde en weer onder spanning zetten kreeg ik de cd er weer gewoon uit met de eject knop

succes gerard

• Jos VW

Bedankt voor je reactie!

Helaas is dit niet de oplossing voor mijn probleem…….Ik denk dat ik contact ga zoeken met de dealer, misschien dat zij het probleem kunnen oplossen.

gr.Jos

• ge46rard coupe

jammer,succes ermee!

gr gerard

• Vakman Ruud

Helaas kan het gebeuren dat de cd er op zijn kop inzit.

In dat geval moet de speler uit elkaar.

Of je daar nu voor naar de dealer moet gaan?, die monteren gewoon een nieuwe.

Ga naar Arnold van www.wheelsonline.nl of www.tommy.nl dan ben je beter af.

Succes.

Ruud

• Kees

Hoi hernan.. Ik heb een paar maanden hetzelde probleem gehad.. En toevallig toen ik vandaag perongeluk op de eject knop drukte tijdens het autowassen kwam mijn cdje er weer uit.. Ik was al naar de dealer geweest die raadde me aan een nieuwe speler van 600 te kopen.. Ik dacht het toch niet…!!! Mijn advies: gewoon een tijdje wachten en het over een tijdje nog een keer proberen.. Mvg Kees

• theone

Je kunt er eenvoudig bij als je de cd-speler even demonteert.

Dan de bovenkap eraf en je ziet de cd zitten.

En dan met de hand de cd eruit halen dmv met de hand het motortje dat de lade van de cd bedient verdraaien.

Succes.

• Patrick

Je bekleding uit de kofferbak weg halen.

Dan even de cd speler los halen de stroom er af (stekkers van de cd speler los) en weer aansluiten dan reset de cd speler zich weer.

Veel sucses