kan iemant , ben best heel handig , vertellen of dat een beetje zelf te doen is
.
Hoi Herbert,
op zich is het wel te doen, mits je het juiste gereedschap hebt. Bovendien stel je met het bovendeksel de inspuit hoeveelheid in en als je de pomp er af haalt moet je bij het terug zetten de inspuittijd weer op het goede moment zetten. Meestal lekken echter alleen de bovenste pakkingen, daarvoor hoeft de pomp er niet af. Als je wilt dat ik het voor je doe hoor ik het graag. Ik doe dit naast mijn gewone werk zeer regelmatig. Voor 175.00 vervang ik de bovenste pakkingen en voor 325.00 euro vervang ik alle pakkingen die op de pomp zitten. Uiteraard betaal je alleen als de lekkage is opgelost Als je wilt dat ik het voor je doe hoor ik het graag.
m.vr.gr. Kees van Oosten
Andelst
06 22975051
Beste Herbert,
mijn ervaring met revisiebedrijven is wel iets anders. Prijzen van 800 tot 1000 euro schijnen heel normaal te zijn. Als je een revisiebedrijf hebt gevonden die het voor even veel doet is dat ook prima (vind je hetzelfde bedrag bij hen niet duur dan?). Die zitten misschien ook dichterbij voor jou. Dat wij geen garantie geven is natuurlijk een misvatting. Als we de brandstofpomp niet dicht krijgen hoef je niet te betalen en als de pomp binnen afzienbare tijd weer gaat lekken lossen wij dat voor je op, maar ik kan je verzekeren dat dat nog niet is voorgekomen.
succes ermee,
vr.gr. Kees van Oosten
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?