Beste Mensen,
Hou toch op met elkaar in de haren te zitten.
We maken allemaal fouten en er zijn genoeg die het ook lezen en die een mogelijke fout kunnen herstellen.
Dus geef elkaar de hand.
Nu het antwoord.
Waarschijnlijk zitten er run-flat banden onder en dan heb je geen krik of reserveband nodig,
Je kunt dan met beperkte snelheid doorrijden naar een garage.
Je kunt ook een noodpakket kopen waar een compressor en dichtmiddel inzit om de band nog extra op te pompen.
Mocht je op normale banden overgaan dan is een noodwiel met hoes en krik te leveren.
Bij onze 120D is dat zo.
Bij de Z4 zijn we van run-flat op normale banden overgegaan, is veel goedkoper (run flat 300,00/st oid) en de auto heeft nog een betere wegligging gekregen ook.
Omdat de motor zo ver naar achteren is ingebouwd is de kapisolatie niet nodig. Er zit nu al voldoende isolatie achter en op de motor.
Het nadeel is wel dat bij een servicebeurt de complete luchtinlaat met beplating die boven/achter de motor zit verwijderd moet worden. Maar goed na een keer gedaan te hebben is het een klein klusje.
Groeten.
Ruud