Hoi.
Ik heb een 528i e39 uit 96.
Ik had hier een mid met een radio in de dashboard en die heb ik eruit gehaald en een 4:3 navigatie ingebouwd.(MK2 computer, video module, bm24 radio. had zelf al een wisselaar en dsp)
Na dat ik alles ingebouwd had en het ging testen kwam ik erachter
1: ik geen tijd en datum in kan stellen (wel in te stellen maar komt niet onderin het scherm te staan) maar als ik de datum aanduiding verander komt er uit het niets toch het jaartal te staan.
2: wat mij opviel is dat mijn obc het niet goed doet, zoals snelheid en verbruik (deze veranderen heel langzaam maar het lijkt nergens op).maar de tempratuur en nog te rijden km op de tank doen het wel goed.
3: het geluid van de radio (cd wisselaar) geregeld weg valt maar komt soms weer snel terug en soms helemaal niet, het lijkt er dan ook op dat de bediening van de radio ook niet goed werkt (soms wel maar dan een 10….20 sec of meer erna)
En de bijkomstig heden wat ik heb is dat mijn airback lamp nu blijft branden en mijn asc spontaan gaat branden na een paar keer inrijpen en ik mis motor vermogen (trekt slecht door)
Der zit aan de ombouw kabel ( die je nodig bent om van mk1 naar mk2 en mk3 enzo te gaan )een zwarte stekker (6 polig) die nog los ligt met 3 kabeltjes .
Weet iemand wat dit kan zijn of wat ik verkeerd gedaan heb of wat ik vergeten ben?
Ik hoop van jullie te horen.
Alvast bedankt
Groeten,
Johan