[E36] Bmw loopt onregelmatig en ruikt naar zwavel!

• Vinnie

Beste Bmw-lui :)

Gisteren wat hard over een verkeersdrempeltje gereden sedert dien wil de bmw 316 ('95) niet meer stationair op toeren blijven (bij warme motor) en de uitlaatgassen stinken naar verbrande zwavel, wat zou ermee aan de hand kunnen zijn???

Uitlezen is even geen optie zit namelijk op een vakantieadres….. :(

alvast bedankt!

• Vakman Ruud

Kat geraakt of lampa sonde.

Groeten.

Ruud

• ben

hallo beste

Ik heb een probleem,ik heb een opel omega uit 2001 ,is een 2.2 liter 16 v automaat,het probleem is dus als ik hem koud start dat de moter slecht of niet aanslaat ,en als hij aanslaat schommelt het toeren tal tussen 600 en 1500 toeren ,,na een minuutje rij ik aan,de auto houd wat in en begint dan pas goed te rijden,als de auto warm is heb ik nergens problemen mee,ik heb er ook al een nieuwe gasklepbehuizing op laten zetten ,en dat hielp niks ,dus wie kan mij blij maken met een goed antwoord,alvast heel erg bedankt .groetjes ben

• Rob530DH2002

Misschien de stappenmotor van de stationaire luchtregeling. Beter plaats je deze vraag op een Opelforum, of op www.problemcar.nl.

• Said

Vinnie Schreef:

——————————————————-

> Beste Bmw-lui :)

>

> Gisteren wat hard over een verkeersdrempeltje

> gereden sedert dien wil de bmw 316 ('95) niet meer

> stationair op toeren blijven (bij warme motor) en

> de uitlaatgassen stinken naar verbrande zwavel,

> wat zou ermee aan de hand kunnen zijn???

> Uitlezen is even geen optie zit namelijk op een

> vakantieadres….. :(

>

> alvast bedankt!

Is dit een automaat of handgeschakelde auto

indien automaat controleer op versnellingsbak olie of deze er niet uitloopt wil wel deze geur geven

grt Said