Graag wil in mijn auto een carkit in laten bouwen bij de dealer. Ik heb aan de garage gevraagd wat e.a. gaat kosten, hier ben ik erg van geschrokken: tussen de 1500 en 2000 euri. Klopt dit? Weet iemand of dit goedkoper kan?
Da's waarschijnlijk die carkit van puur goud, afgezet met briljantjes? Ik heb ook een 530D, maar dan een E39 en ik heb daar oa een Parrot 3100 laten inbouwen. Het werkt keurig over de originele speakers en was incl. inbouw iets over de eur 200. Maar dan niet van goud en ook zonder briljantjes :-)
Maar het werkt helemaal geweldig. Ik heb het laten inbouwen bij wheelsonline.nl maar in principe moet dat bij iedere Parrot inbouwer kunnen gebeuren.
Pfffff, Dat slaat weer nergens op, de meeste onder ons met de grootste machomond die het over voorover bukken hebben, en een gezinnetje thuis hebben zitten ‘s avonds na het werk ’over te werken' en hangen dan voorover gebukt in zo een bosje langs de snelweg.
Die prijs kan kloppen, de originele bluetooth carkit van een E60 is gewoon behoorlijk duur, begint ogeveer vanaf 800 ex btw en montage.
Zijn verschillende varianten voor te krijgen dus prijs is wisselvallig.
Wat je ook hebt origineel voor de E60 is de bluetooth basis kit.
Is een carkit zonder externe antenne of telefoon cradle en telefoon wordt ook niet geladen in de auto.
Verder wel bediening via stuur, via scherm, over speakers.
Dacht dat die set iets van 350 ex koste, ex btw/montage.
Meeste dealers weten niet van desze set af, maar het staat wel in de etk.
Ik heb deze ook, werkt perfect.
En als je E60 rijd dan wil je niet met een gare budget parrot in je auto aankomen. Bij een auto van zo een klasse kan je daar gewoon niet mee aankomen, point.
En als je E60 rijdt moet je ook bereid zijn om in de buidel te tasten, wil je goedkoop rijden, koop een fiat panda!
aparte manier van reageren. doe je dat altijd zo? Ik vond de opmerking van Rob wel geinig, het is natuurlijk ook een bedrag wat nergens op slaat.
En als je dus een E60 rijdt, betekent dat kennelijk dat je een onbeperkt budget hebt om je hobby te financieren? Ik denk dat er een heleboel
BMW rijders zijn die met veel moeite een mooie BMW hebben weten te bemachtigen en door veel zelfwerkzaamheid deze hobby nog een
beetje betaalbaar houden. Er is m.i. niets mis met een Parrot, liever het geld in een paar mooie velgen dan in een overpriced bluetooth oplossing.
zino1976 Schreef:
——————————————————-
> Pfffff, Dat slaat weer nergens op, de meeste onder
> ons met de grootste machomond die het over
> voorover bukken hebben, en een gezinnetje thuis
> hebben zitten ‘s avonds na het werk ’over te
> werken' en hangen dan voorover gebukt in zo een
> bosje langs de snelweg.
>
> Die prijs kan kloppen, de originele bluetooth
> carkit van een E60 is gewoon behoorlijk duur,
> begint ogeveer vanaf 800 ex btw en montage.
> Zijn verschillende varianten voor te krijgen dus
> prijs is wisselvallig.
>
> Wat je ook hebt origineel voor de E60 is de
> bluetooth basis kit.
> Is een carkit zonder externe antenne of telefoon
> cradle en telefoon wordt ook niet geladen in de
> auto.
> Verder wel bediening via stuur, via scherm, over
> speakers.
> Dacht dat die set iets van 350 ex koste, ex
> btw/montage.
> Meeste dealers weten niet van desze set af, maar
> het staat wel in de etk.
> Ik heb deze ook, werkt perfect.
>
> En als je E60 rijd dan wil je niet met een gare
> budget parrot in je auto aankomen. Bij een auto
> van zo een klasse kan je daar gewoon niet mee
> aankomen, point.
>
> En als je E60 rijdt moet je ook bereid zijn om in
> de buidel te tasten, wil je goedkoop rijden, koop
> een fiat panda!
Heren, bedankt voor jullie adviezen. Ik heb uiteindelijk een parrot 3100 bij de dealer in laten bouwen voor eur 350,- incl. Valt allemaal wel mee dus.
Zino, je hebt wel gelijk. Het is een super bak, liever heb ik ook een standaard bmw bluetooth set, maar dit verschil in prijs vond ik wel erg groot!
Helaas werken de knoppen op het stuur niet, mocht iemand hier een oplossing voor hebben dan hoor ik het graag!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?