geluid portierramen en bij sturen

• lodewijk

hallo,

Pas bezitter van een 318 bj.2002

Nu valt het mij op dat de ramen voor, een knarsend geluid maken bij het rijden op een provencionale weg, erg irritant !!

En bij het sturen (vooral naar links) ook een licht schurend geluid.

Ik heb nog 6mnd bovag garantie maar met wat info/tips sta ik wat sterker bij de garage!!

Verder een te gekke bak!!

groeten

• 156

Daar is dus die Bovag garantie voor: dat jij je niet druk hoeft te maken over allerlei mankementen.

Dus ik zou zeggen hup terug naar de garage en laat ze het daar maar uitvogelen.

succes

• pieter_bmw

Dat schurend geluid is niet goed.

Dat knarsen is al heel veel over geschreven, is overigens alleen met matzwarte raamlijsten; ik heb het zelf ook. Het enige wat helpt is de portierramen niet helemaal omhoog doen, maar een fractie laten zakken. Zelf tip ik de knop even aan als ze helemaal dicht zijn, dan zakken ze minder dan 1mm, en dat is al voldoende om van het knarsen af te zijn.

Je kan allerlei middeltjes proberen, maar die werken maar kort of maken het erger. Het enige wat echt hrelp nis chromen of hoogglans raamlijsen nemen, maar dat is een flinke kostenpost.

• Dianne

tja… of gewoon een nieuwe bmw kopen. Opel Astra is ook wel een aanrader

• Rob530DH2002

Dianne…ik hoop dat je grapje maakt want anders moet ik je bekennen dat je post nogal stompzinnig overkomt.