Cruise control, climate control.
Ik weet het in het geval van de ‘cc-post’ inderdaad ook niet (voorbeeld was misschien niet handig), ben het met je eens dat sommige posts niet goed te beantwoorden zijn door onduidelijke vraagstelling maar het is in ieder geval geen cilinder crankshaft….
Sander, het is niet mijn bedoeling je aan te vallen, als je dat zo ervaart dan kan ik daar ook niks aan doen. Ik vind alleen dat als mensen geen antwoord op de vraag hebben soms beter niet kunnen reageren omdat ik vind het antwoord dat ze dan geven niks bijdraagt. Toevallig ervoer ik dat zo bij enkele van jouw posts. En voor de duidelijkheid, dan is zeker niet bij al jouw antwoorden zo, en je bent vaak de eerste die reageert en dat is ook wat waard.
weer vriendjes?
haha ja hoor ik heb een redelijk dikke huid (gekregen)dus no worries ,immers wie de bal kaatst …..
maar ik word er wel eens narrig van al die “straattaal” en vage verhalen iedereen heeft toch wel een klein beetje onthouden van wat ze geleerd hebben.
het is soms zo erg dat er echt geen chokolade van te maken valt.
op andere fora word ook een bepaalde leesbaarheid gevraagd van de deelnemers.
wat denken jullie zouden het vooral de oudere of de jongere forum bezoekers zijn die zo slecht schrijven?
en ja soms heb ik ook wel eens een slappe bijdrage ,maar toch probeer ik zoveel mogelijk relevant te reageren.
ik zal er beter op letten
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?