Bougies Bosch of NGK (Ruud)

• Rob

Beste Vakman Ruud ,

Ik doe zelf onderhoud aan mijn Bmw E46 330I Touring en ik gebruik het liefste de beste onderdelen.

ik heb de auto pas 12 duizend kilometer en nog geen problemen .

Ik heb zelf al de koelvloeistof gewisseld,de automaat olie en filter,en nu nog de Bougies.(alles Is preventief)

Zover ik kan zien zijn de bougies 40 duizend kilometer voor het laatst gewisseld ,dus die nu zullen wel slecht zijn.

Ik heb goede ervaringen met Bosch producten ,maar je hoort ook goede over NGK.

Bosch FGR 7 DQP of NGK BKR 6E QUP ?????????

Wat zijn de Beste?????????

• Rob

Beste Vakman Ruud ,

Ik doe zelf onderhoud aan mijn Bmw E46 330I Touring en ik gebruik het liefste de beste onderdelen.

ik heb de auto pas 12 duizend kilometer en nog geen problemen .

Ik heb zelf al de koelvloeistof gewisseld,de automaat olie en filter,en nu nog de Bougies.(alles Is preventief)

Zover ik kan zien zijn de bougies 40 duizend kilometer voor het laatst gewisseld ,dus die nu zullen wel slecht zijn.

Ik heb goede ervaringen met Bosch producten ,maar je hoort ook goede over NGK.

Bosch FGR 7 DQP of NGK BKR 6E QUP ?????????

Wat zijn de Beste?????????

• sander

ik geloof dat ngk oem is duss

• Rob530DH2002

De bougies van vandaag de dag gaan langer mee dan 40.000 km, ik verving ze bij mijn vorige auto om de 60.000 km en merkte geen verschil.

• Vakman Ruud

Beiden zijn toegestaan door BMW.

NGK: BKR6EQUP

Bosch: FGR7DQP

Bosch is duurder.

Beru heeft dezelfde kwaliteit, is in Duitsland erg populair.

Groeten.

Ruud

• sander

ruud wat vind je van de door ngk ook aangegeven iridium bougie,s

bkr6eix

doen ???

• Jaap

Ik merkte toen de tijd in mijn oude BMW wel het verschil, het liep wat rustiger en had ook het idee dat het wat scheelde in het verbruik,

Toch ben ik benieuwd naar Ruud zijn opvatting en wat zijn keuze zou zijn.