Z3 cabrio - scheur in plastic achterruit

• JMJ

Beste Allemaal,

Ik heb onlangs een Z3 gekocht. Bij aankoop zat er al een scheurtje in de plastieke achterruit van het dak. Waarschijnlijk heeft iemand er ooit een mes in gestoken. Toen ik hem kocht zat hij dicht, maar nu is de scheur open gaan staan. Weet iemand waar en hoe ik dit zo goedkoop mogelijk kan laten repareren? (regio Rijnmond) Of is er een hele nieuwe ruit / dak nodig?

Wat zijn de kosten hier ongeveer van?

Alvast heel erg bedankt!

JMJ

• mack

hoi

sheur in je raam kan ook komen door het openen als het nog te koud is, dat is bij mij ook keer gebeurt bij bmw 3serie cabrio

als je op marktplaats bij bmw onderdelen ff achterraam intik dan komt er een advertentie met cabrioraam van 3 serie te zien, mischien kunnen hun je helpen ik heb mn raam daar ook vandaan gehaald

gr mack

• ronlittle

Staan idd. op marktplaats moet wel van een z3 zijn.

Kosten +- € 175,– en ze zitten erin geritst.

• hans

ik twijfel of ik het zelf zal doen, in duitsland kan je voor 79 euro een nieuw ruitje bestellen

• fsmit79

Kijk even goed op ebay, je kunt voor inderdaad ongeveer 75euro ex verzenden al een ruitje kopen op internet. Let wel dat het vervangen van de ruit best wat werk is. Als je nog geen TIS hebt, zoek dan ook even op internet uit hoe dat moet. En natuurlijk de beste tip;

www.z3forum.nl