ik heb nog 1 rubber liggen!
pm me maar even!
keesE39 Schreef:
——————————————————-
> nou,ik heb de mijne van Marktplaats(zijn volgens
> mij allemaal de zelfde) en werkt gewoon perfect,ik
> heb er nog 1 besteld voor de reserve sleutel:D
fijn voor je kees!
hoe weet je dat ze allemaal t zelfde zijn heb je ze vergeleken?
anders kun je dat nooit beweren!
maar goed nogmaals wat een ander doet kan ik niet bepalen alleen wat ikzelf doe .
Als KeesE39 ze al heeft gekocht en zegt dat de kwaliteit goed is dan zie ik geen reden dat zijn gekochte een slechtere kwaliteit is als die van Sander..
Het verschil zit hem wel in de prijs want das toch een verschil van 8 euro..
en kun je wel zeggen zozo een verschil van 8 euro maar persoonlijk is voor zo'n klein rubbertje 19,50 euro al prijzig…
Dus omdat het maar om een rubbertje gaat zoek je uiteraard het goedkoopste..(wat iedereen gewoon doet)
En tja het is natuurlijk nooit leuk om in je aangeboden verkoop spullen een reactie te krijgen dat iemand anders ze voor 8 euro minder heeft gekocht,
maar dat kun je verwachten op een bmw site waar iedereen graag bmw rijd en wil blijven rijden toch (en vooral voor zoiets kleins) de prijzen van diverse onderdelen voor een schappelijk bedrag wil kopen..
Vandaar dat er marktplaats echt bomvol staat met gebruikte en veel niet orignele bmw onderdelen te koop staan..
En tja de prijs telt nu echt wel (wat je in vele berichten hier leest) en is er dus altijd wel iemand goedkoper..
Uploaded with ImageShack.us
deze?
pm me maar even
by the way ,ik heb ze een beetje in de aanbieding omdat dit de laatste zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?