Heren,
Ik krijg mijn motorkap niet meer open van binnenuit. Kabel lijkt gebroken of lam. Wie weet er een truukje? Heb op het forum gezocht maar kom niets tegen waar het een e39 betreft. Mijn auto: 540i e39 uit 1997.
bedankt,
Cas
Hoi,
Ik heb hetzelfde eufel gehad,je moet je greep waar je normaal je kap mee opent binnenzijde losdraaien.Als je geluk hebt zie je daar nog een kabel zitten.Met een tang aantrekken en iemand anders de moterkap laten openen.Kom je er dan nog niet zoek dan op deze site naar kapote motorkabel.Bij mij ging het overgens niet zonder slag en stoot maar uiteindelijk wel gelukt.
Succes
Cas,
http://bmw.startpagina.nl/prikbord/read.php?356,6036243,6036243#msg-6036243 **kabel om moterkap mee te openen is geknapt**
Heb de link waar alles instaat voor je gekopieerd.Bij mij klemde de moterkap aan de rechterzijde (als je er voor staat) en links had meer speling.We hebben hem uiteindelijk met behoorlijk wat kracht toch opengekregen.Probeer ook eens met hoogwaardige smering door de nieren wat op de sloten te spuiten.
Laat me maar weten hoe het is afgelopen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?