versterker inbouwen e46

• bart85

hallo

ik heb een e46 gekocht maar wil nu mijn versterker inbouwen.

mijn accu zit achterin dus voeding heb ik al,maar weet iemand waar ik mijn onderbroken stroom

vandaan kan halen zodat mijn versterker samen met mijn radio uitgaat.

en weet iemand hoe ik het doen kan met mijn tulpstekers want die zitten niet op mijn radio

het is een originele frontlader van bmw

groeten bart

• sander

Hallo,

Ik heb zelf ook een E46 en heb ga waarschijnlijk maandag de boel inbouwen.

Je moet een versterker met high input kopen dan kun je de bedrading van je achterspeakers doorlussen naar de versterker.

Je verliest wel iets aan kwaliteit of je zult een nieuwe autoradio moeten kopen.

Zorg ervoor dat je bij het kopen van een versterker een versterker koopt die aangaat bij het krijgen van een signaal.

Ik wou eerst een pioneer maar die had die functie niet, anders zijn er ook wel kastjes te koop die high input omzetten in low input en dan ook automatisch een remote aanmaken.

Groet,

Sander

• John

In je kofferbak zit als het goed is tegen de linkerkant de aansturing voor je antenne (bij mijn touring in elk geval wel) daar zit een geschakelde plus bij. Succes met zoeken ;)

• Peter

Beter is het om een (goede!!) high-low converter te gebruiken, hiermee genereer je tulp-aansluitingen uit je speakerkabels. Je kunt deze parallel aansluiten op je speakers, weerstand is verwaarloosbaar lager aangezien zo'n converter een weerstand heeft van zo'n 10.000Ohm. Als je je speakerkabels twist zoals de originele bedrading en je je voeding goed scheidt van je signaalkabels werkt dit allemaal storingsvrij.