scherm in hoofdsteun

• ilbass@zonnet.nl

Hallo,

ik ben van plan hoofdsteunen aan te schaffen met ingebouwde lcd schermen van 9" in mijn 330d uit 2003. Puur om tijdens de vakantie te gebruiken voor mijn zoontje Ik heb een speciale kleur leer en ik wil niet het risico lopen om tijdens het inbouwen van schermen in mijn originele hoofdsteunen helemaal te verzieken. Laten doen is vrij prijzig maar dat ter zijde.

Mijn vraag is eigenlijk : De poten van de hoofdsteunen die ik wil kopen met ingebouwde schermen zijn verstelbaar tussen de 13 en de 18 cm. De dikte van de pijpjes zijn 10 of 12 mm. Ook dit moet geen probleem zijn. Echter de pijpjes van mijn originele hoofdsteun hebben een gekartelde rand om de hoogte in te stellen. Die ik wil kopen niet. Blijft dit wel zitten. Niet dat als ik een noodstop moet maken dat de hoofdsteunen door de voorruit naar buiten gaan. En ik houd er ook niet van als het er allemaal slapjes uitziet. Dus dat de hoofdsteunen wankel in de stoel zitten wil ik niet.

Wie heeft er ervaring met deze hoofdsteunen.

• tjalling

Je kunt de schermpjes ook in je eigen hoofdsteunen laten maken. Dit zou ik doen ipv andere hoofdsteunen.

groet, tj

• ilbass@zonnet.nl

Zoals ik in mijn verhaal al heb beschreven is het zelf inbouwen risico vol. Ik wil mijn hoofdsteunen met een cognaq kleur niet verzieken. Laten doen is 140 euro per hoofdsteun. Plus het feit dat ik maximaal 6“ kan inbouwen. Hoofdsteunn lopen namelijk een beetje bol aan de zijkanten. En de meeste 6” schermen hebben geen ingebouwde IR geluid uit voor de draadloze koptelefoon.

• rm318is

ik denk dat de nieuwe pijpjes wel blijven zitten want de oude(gekartelde) worden op de zelfde manier geklemd alleen met een rechte pijp kan je hem niet meer echt op 1 hoogte zetten want bij de oude zijn dat standen en omdat de nieuwe recht zijn gaan ze gemakkelijker naar beneden of omhoog maar ik denk niet dat ze eruit vliegen als je hard remt.

• jamal

hoi,

Misschien dat een los scherm tussen de voorstoelen iets voor jou kan zijn ?

Kijk op internet en ze kosten +/m 185 euro , alleen als je twee kinderen hebt die ieder zijn eigen film wil zien dan is dit een probleem want er kan maar een geklemd worden tussen de voorstoelen anders moet je de hoofdsteun scherm aanschaffen en je kunt altijd de verkoper aanspreken over jou probleem .

Hopelijk kan jij hier iets mee….

Mvg

jamal

en ik hoor graag iets van je hier over

bye

• Frank

gebruik van de hoofdsteun moet ik afraden, ik heb het wel en het is inmiddels wat verouderd. Kan echter geen originele steunen vinden in de juiste kleur.

Bovendien is het inbraakgevoelig en dus doe je er hoezen over: ook niet mooi.

ik zou gaan voor de losse optie: schermen aan de hoofdsteun klikken voor die rit die het nodig maakt. En anders niks, gewoon de originele laten zitten.

Bovendien heb je met inbouwers een probleem bij het kantelen van het scherm, zeker als je zoontje nog wat lager zit kunnen de schermen eigenlijk nooit goed staan.

• Henk Sluiter

Hallo,

Mijn ruitenwisser hapert.

Soms doet hij het, dan weer een lange tijd niet.

wie kan mij helpen??

mvg Henk Sluiter

• Henk Sluiter

PS,

E46 bouwjaar 1999

• gerard

ruitenwisser relai onder de motorkap.

Gerard

• Bob

Ik heb ook een BMW en mijn schermen bij www.carscreen.nl gekocht. Ik kreeg er gratis 14 mm pijpjes bij. Het is net zo stevig als de echte hoofdsteun, ze zijn CE gecertificeerd. Ik ben er erg tevreden over, de kids love it !!