Hallo Martin,
Ik heb ook een ingebouwde Siemens telefoon , en deze werkt ook niet meer, blijft ook zoeken naar netwerk, ben er al achter dat het bij mij aan het wisselen van de provider ligt, ben van Vodafone naar T-Mobile gegaan, werkt volgens diverse bedrijven, incl BMW niet en is ook niet te verhelpen.
Het kan zijn dat een deel van de software bij jou is vastgelopen, dat heb ik ook al eens gehad, ik heb toen de accu-polen een uurje eraf gehaald, toen was het opgelost.
wat de CW-wisselaar betreft, heb hetzelfde probleem< wordt wel gezien op het scherm in de cockpit, maar geeft alle 6 no disc aan, heb gekeken naar de bedradingen ed., maar ben er achter dat de wisselaar de CD's niet ziet, en derhalve niet worden geladen, garage zei dat ik wisselaar ter reparatie aan moest bieden, hadden het over Euro 50,00 . heb dit nog niet gedaan want is voor mij geen pre, heb ook nog een radio die het perfect doet. weet nog niet wat ik ga doen, heb jij al een oplossing,
o ja heb navigatie cd, 2002, is hier ook een nieuwere versie die te copieren is.
groeten Jo