e39 hella angeleyes probleem

• wil1iam_e39

Beste bmw liefhebbers,

Ik zit met een probleem ik wil mijn e39 523i uit 1996 een facelift geven en heb hierbij koplampen aangeschaft van hella met angeleyes ook hierbij een verloopstekker gekocht anders kan je hem niet aansluiten.

Maar nu wil ik ze in laten bouwen lopen we op een groot probleem ze passen niet!!!

De airco vul pijpje wat achter de koplamp zit als je ervoor staat links zit behoorlijk in de weg hierdoor krijg je de unit niet ver genoeg naar achteren.

Wat nu??? ben bij een aircobedrijf geweest en die vertelt mij dat je er zeker niet aan moet buigen ook het bedrijf waar ik ze in laat bouwen durft dit niet aan.

Toch zie ik veel mensen van dit type met hetzelfde bouwjaar rijden met jawel hoor Originele hella angel eyes koplampen.

Wie o wie weet hier raad op.

Alvast hartelijk bedankt,

W.P Goudriaan.

• Alex

Geen zorgen William, Dit buisje kun je gewoon heel voorzichtig opzij buigen zodat je lampen erin passen. Ik heb hetzelfde gedaan bij de inbouw in mijn 523 en geen problemen gehad.

Zorg wel dat je de bij geleverde steunen gebruikt om ze vast te zetten ( Bij de oude kan je ze maar met 3 bouten vastzetten ).

• wil1iam_e39

Hoi Alex,

Bedankt voor je reactie heb je hem gewoon naar achteren geduwd of opzij?

Hoop snel nog iets van je te horen.

Groetjes,

William

• wil1iam_e39

Ruud misschien heb jij dit al vaker meegemaakt.

Groetjes en bedankt,

William_e39

• Vakman Ruud

Ja hoor geen probleem om te buigen.

Groeten.

Ruud

• acwitte

beste

ik heb een e 39 520 touring en daar zitten origineel angel eyes in en ben ook op een probleem gestoten ik heb mijn angel eyes moeten vervangen door ander ik heb me volledige chrome aangeschaft met witte pinker maar nu blijkt dat de aansluitingen anders zijn mijn pinker is origineel een smal lang lampje en deze zijn bolleke in oranje bestaan er aanpassingen stekkers dat je op de ene kan schijven en dan op de lampen kunt aansluiten

wie heeft hier een oplossing voor en waar verkopen ze het

alvast bedankt

• maup

wil1iam_e39 Schreef:

——————————————————-

> Beste bmw liefhebbers,

>

> Ik zit met een probleem ik wil mijn e39 523i uit

> 1996 een facelift geven en heb hierbij koplampen

> aangeschaft van hella met angeleyes ook hierbij

> een verloopstekker gekocht anders kan je hem niet

> aansluiten.

>

> Maar nu wil ik ze in laten bouwen lopen we op een

> groot probleem ze passen niet!!!

> De airco vul pijpje wat achter de koplamp zit als

> je ervoor staat links zit behoorlijk in de weg

> hierdoor krijg je de unit niet ver genoeg naar

> achteren.

> Geen probleem hoor heb zelf ook een e39,en ook hella angeleyes.Met een beetje beleid kun je het vulpijpje van de airco rustig buigen.Heb het zelf gedaan en de lampen en airco werken prima.Dus gewoon doen.Fluitje van een cent.Er zijn je al meerdere voor geweest.

gr.en succes Maurice

> Wat nu??? ben bij een aircobedrijf geweest en die

> vertelt mij dat je er zeker niet aan moet buigen

> ook het bedrijf waar ik ze in laat bouwen durft

> dit niet aan.

>

> Toch zie ik veel mensen van dit type met hetzelfde

> bouwjaar rijden met jawel hoor Originele hella

> angel eyes koplampen.

>

> Wie o wie weet hier raad op.

>

> Alvast hartelijk bedankt,

>

> W.P Goudriaan.

• sander

buigen die handel ik heb t ook gedaan gewoon even goed vastpakken en in een beweging naar achter en iets richting de motor (uit mn hoofd)

een klein stukje maar hoor

en mocht het fout gaan is het niet alsof je gelijk je auto weg kan gooien toch?