stationair probleem bmw 328i uit 99

• pjee

Laat de laatste firmware erin schieten, bij mij (E46 '98 320) was het probleem toen weg !!!

pierre schreef:

>

> Bedankt Ruud voor deze snelle reaktie, ik zal dit morgen de

> garage bellen.

>

> groeten , Pierre

• linkepie

bedankt pjee voor de reaktie zal het doorbellen ik had een, vraagje had je dit probleem in de winter of in de zomer?

• pjee

bij mij had ik hetzelfe probleem, hadden software vervangen probleem opgelost.

• pjee

Had dit precies zoals jij : helemaal koud goed lopen, maar na 5 minuten als hij tussen /blauw vlak en ‘naald in midden’ temp was dan ging hij ‘hobbelen’, dus toerental zo nu endan terugvallen tot <500 rpm, zo dat ie net niet afsloeg.

Ze hebben bij mij vanalles gedaan (inlaatsprruitstuk, gasklep, reigingen injectoren) maar niks hielp. Meer dan 800 EUR lichter hebben ze toen maar de sw vervangen en toen was het weg: begin ermee zou ik zeggen!

• Yupa

Kunnen jullie aub mischien aangeven welk BEDRIJF/DEALER die deze software veilig erop kan zetten? want ik heb het zelfde probleem, en wat kost het ongeveer enig idee ?

• Yupa

Kunnen jullie aub mischien aangeven welk BEDRIJF/DEALER die deze software veilig erop kan zetten? want ik heb het zelfde probleem, en wat kost het ongeveer enig idee ?