Hallo
Ik ben opzoek naar een monteur met veel ervaring die mij mischien kan helpen
met het probleem van mijn 320d 150pk touring 2002.
Ik heb een lekkend geluid vanuit de motorruimte bij acceleren,het klint als of er uitlaatgassen lekken vanuit 1 cilinder.
nu heb ik alle pakkingen van zowel het uitlaatsysteem als het inlaatsysteem vervangen,maar dit mocht niet baten.ik heb ook alle vacuumslangen vernieuwd,maar dit gaf ook geen resultaat,ik ben hier mee naar de bmw dealer gegaan die hebben er naar gekeken,maar kunnen het geluid ook niet thuis brengen en ook niet waar het vandaan komt.
Het is dus ook alleen bij accelereren,bij constante toeren is het niet waarneembaar,ook niet tijdens stilstand,en dan gas geven,komt alleen te voor schijn wanneer er vermogen gevraagt wordt.Binnen in de auto lijkt het als of het onder de versnellingspook vandaan komt.Ik heb ook geen last van vermogens verlies of dat de motor slecht loopt,ook geen roet uit stoot bij volgas optrekken.
Iemand al eens ervaring mee gehad,of is er een hele goede monteur in omgeving amsterdam die er mischien eens naar kan kijken of mij advies kan geven waar ik naar moet kijken.
alvast hartelijk dank