Wie heeft A.U.B een inbouwschema om een contactslot voor een bmw e36 uit 1998 in te bouwen of ken iemand mij dat uitleggen
Hallo Ruud,
Zou je mij de reparatie tekening van het contactslot willen mailen, want gisteren haalde ik de sleutel uit het slot maar toen bleek de motor nog te lopen, de sleutel er weer in gedaan maar helaas ik kon de sleutel geen kant meer opdraaien, na lang modderen kon ik de sleutel wel één paar keer loos ronddraaien maar er gebeurde dus niets. Uiteindelijk de motor uitgezet dmv voet op de rem en de koppeling te laten opkomen en daarna de accu afgekoppeld want alles op het dashboard bleef branden. Ik heb de laatste tijd diverse elektronische storingen gehad zoals uitvallen ruitenwissers, deze kon ik na het uitzetten van de motor weer gebruiken, diverse storingen kreeg ik door zoals verlichting defect terwijl alles het gewoon deed.
Nu vraag ik mezelf af of het voldoende is om alleen het cilinderslot te vervangen of dat ik het hele huis moet vervangen. Nu staat het cilinderslot in de stand bedrijf en kan ik dit niet veranderen, is het dan evengoed mogelijk om het cilinderslot te verwijderen.
Nou Ruud ik hoop dat jij wat antwoorden voor mij heb want zelf kom ik hier niet meer uit en na de garage rijden gaat nu ook niet meer.
Alvast bedankt,
Hans
Hallo, Hans
Heb namelijk hetzelfde probleem (indentiek)
Heb me een nieuw slotcilinder en zelfs het speciaal gereedschap aangeschaft
maar krijg het slot er niet uit bij het nieuwe slot kan je perfect zien hoe het werkt maar vermits
je niet juist weet hoe het staat is het bijna niet mogelijk.
Hoe heb jij dit opgelost???
Mvg
Dirk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?