navigatie software bmw

• tom68

onlangs werd er hier door verschillende mensen om navigatie software gevraagd!!!

voor mensen die weten hoe downloaden via nieuwsgroepen gaat,hier de volgende links:

816687 onder deze post zit 2009 pro.

is nog in aankondeging,dus staat er nog niet op maar zal waarschijnlijk wel binnen enkele dagen compleet te downloaden zijn.

Business 2008-2 http://newzleech.com/?p=7951258

High 2008-2 http://www.newzleech.com/usenet/?p=6605343

deze twee staan er al wel op.

ik post dit niet even ter duidelijkheid,geef alleen de link door.

M.v.g tom.

• Rob530DH2002

Misschien nog een handige aanvulling; ik heb wat fora afgestruind en heb begrepen dat navi CD/DVD's zich niet makkelijk laten copiëren. Diverse malen komen namen als CloneCD en IMGburn voorbij om ISO en andere imagebestanden te branden, dit ondermeer om de beveiligingen op de fabrieksschijfjes te omzeilen. Verder blijkt dat goedkopere CD-R's ongeschikt zijn omdat deze zondermeer door je navi worden uitgespuugd, bovendien moeten de schijfjes ook nog eens op de laagst mogelijke snelheid worden gebrand, dus op snelheid 1x of 2x. Branders van duurdere merken als Plextor zouden een grotere kans op een positief resultaat geven.

• tom68

Klopt meestal word er ook wel info meegestuurd op nieuwsgroepen.

Dus eerst even goed lezen.

Gebruik zelf vaak alcohol 120 kon daar altijd zonder problemen cd's voor mijn vdo mee branden.

• tom68

de poster heeft er nog een geplaatst

817327 onder deze post zit 2009 high.

• serdar

Waar kan ik DVD Navigatie Europa vinden voor een BMW 525 E60 bouwjaar 2005?

mvg

Serdar

• M.Raven

Zijn er ook al downloads beschikbaar versie 2009 voor de CD uitvoering voor het originele Navigatiesysteem van de BMW 5 serie (periode 2002)

• sander

ik heb op dit moment een firmware upgrade voor navi

met een ander splash screen

een mogelijkheid om bij nachte een andere kleurstelling te kiezen

en (ja echt waar)gesproken flitspaal waarschuwing

• Eduard1970

ben niet bekend met downloaden via nieuwsgroepen. Wellicht iemand die me kan helpen tegen onkosten vergoeding?

• sander

mail me maar direct