achterklep e39 touring 1997

• Ray

Ik heb een probleem met de achterklep.

Als ik deze wil openen hoor je het motortje wel gaan, maar de klep laat niet los, de klep wordt meteen weer vastgezogen.De haak van het slot laat niet los.

Tevens heb ik het probleem dat als ik de achteruitversnelling inschakel, het motortje van de klep ook aan de gang gaat.

Er is ook maar 1 achteruitrijlicht die werkt.

Iemand een idee?

• Chrisco

Bedrading in bundel naar de klep? Bij mij resulteerde dat in uitval van de wisser.

• sander 528I e39 1998 br40034

bedrading misschien kapot in de slang van het dak naar de klep?

• Kaiser

Chrisco Schreef:

——————————————————-

Ik ben op zoek naar een schema .

Er zitten 3 stekkers op de ruitenwisser motor . De stekker met de drie kabels rood constante +, bruin massa en blauw is denk ik van af het contact slot ik meet hier geen spanning op.

Ik heb een motortje van 2004 ingestoken hij deed het op de interval na inbouwen deed hij niets meer sproeien doet het ook niet

Heeft iemand een schema van de E39 touring bedrading?

> Bedrading in bundel naar de klep? Bij mij

> resulteerde dat in uitval van de wisser.

• fsmit79

Je kunt via Ruud de WDS krijgen, daarmee kan je werkelijk alle bedrading van alle bmw's uitzoeken. Er zit nogal wat in namelijk, dus niet zo makkelijk 123 uit te leggen. Zal wel even kijken of ik een plaatje voor je kan maken.

groet Frank

• hendrik

ik heb een bmw 518 touring kan de klep en het ruit achter niet meer open krijgen met de handgrepen en de sproeier sproeit ook niet meer maar de ruitenwisser doet het wel achter wie kan me helpen hendrik bmw is van 1995