325i e36 bj 93 stottert en bokt

• pieter

Hallo mensen

Ik heb een bmw 325i uit 1993. De auto heeft 280.000 probleemlose kilometers.Alleen als de motor warm is en ik hem bv bij lage toeren vol intrap gaat stotteren en bokken.Bij toeren boven de 2000rmp geen problemen.

En nog een vraagje.? Bij het schuifkantel dak komt de binnen bekleding niet meer mee. Is dit te maken of wat is er mis.Heb het bij me vorige bmw ook gehad maar laten zitten.

• Vakman Ruud

Wanner heeft de auto een grote (inspectie) beurt gehad?

Groeten.

Ruud

• pieter

tsja ruud dat weet ik niet.Heb hem nog niet heel lang in bezit.Waar denk jij aan?

Groetjes en ik hoor je wel

• Vakman Ruud

Ontstekening ,bougies/boubine(s) enz.

Vervuild brandstoffilter.

Kijk op onze site voor de juiste bougies.

Groeten.

Ruud

www.rapservices.nl

• pieter

Hoe kan het toch dat jij zoveel weet van bmw's.Werk je bij een dealer of is het een uit de hand gelopen hobby.Ik ga wel wat dingetjes vernieuwen en zal zien of het verdwijnt.

Bedankt

• Vakman Ruud

Lees het op onze site: www.rapservices.nl

Groeten.

Ruud

• cees

check eens of de luchtinlaatslang niet gescheurd is

• ringo

hallo ik heb een 320 vannos m50 motor in mijn e36 en ik heb al twee keer andere lamdasone geprobeert maar hij blijft stoterent in houden bij warme motor alsof ie op 5 poten loopt bij optrekken maar zodra ie de 2200 toeren voorbij is gaat het goed en alleen bij optrekken is dit verder onder rijden en overshakelen gaat het goed. nu denk ik zelf dat het een bobine probleem is de computer geeft aan lamdasonde maar dat geloof ik niet wie geeft mij eens advies

• Jos

Ik zou in dit geval zeggen……kijk eens op de site van Ruud, want je stelt +/- dezelfde problemen als degene die dit onderwerp gestart is.

• BMW L.A. CarParts

Persoonlijk vind ik dat iedereen eerst moet zorgen dat de basis dingen zijn gebeurd..

Dit wil dus zeggen onderhoud..Het blijkt namelijk dat er heel veel eigenaren zijn die met een probleem komen en er geen inspectiebeurt is gedaan..Zoals bougies ,luchtfilter,oliebeurt enz..

Op deze manier sluit je al vele dingen uit want kom te vaak tegen dat de oorzaak dan toch aan 1 van deze dingen liggen..