2 problemen e34 540i

• Dennis

hallo

mijn e34 is omgebouwd van een 1990 model met een 525 motor naar een 1996 model met een 540i motor

een 1990 had geen niveauregeling maar een 540 uit1996 wel maar nu krijg ik elke keer de melding van mijn boordcomputer dat mijn niveauregeling niet goed is terwijl het er helemaal niet op zit WAT MOET IK DOEN?????

en dan nog wat mijn achterkant staat lager dan mijn voorkant op zijn wielen wat normaal is op een e34 maar ik wil dit omdraaien

nou kan ik mijn voorkant makkelijk verlagen maar om mijn achterkant te verhogen kan ik dan een soort blokken gebruiken om tussen mijn vering te zetten of moet ik echt andere schokbrekers kopen

ik hoop dat iemand een nuttige tip heeft

Alvast bedankt voor jullie moeite

gr Dennis

• sander 528I e39 1998 br40034

misschien kun je de niveauregeling als optie laten afmelden bij de computer bij de dealer

misschien is er een slechtewegen veren pakket te krijgen net als voor de e39 die zijn langer waardoor de auto achter omhoog gaat

koop bij ruud of mij een bmw software setje dan kun je dat allemaal zelf opzoeken

mail een van ons rechstreeks daarvoor

• Rob530DH2002

Bij mijn vorige auto (een MB) zat er tussen de veer en veerschotel aan de bovenzijde een rond rubberblok dat verkrijgbaar was in diverse diktes, mogelijk zijn bij jouw auto de op de tekening (klik op link) aanwezige ‘springpads’ in diverse hoogten te verkrijgen, Ruud zal het antwoord op die vraag zeker weten.

http://bmwfans.info/original/E34/Lim/520i-M50/ECE/L/M/1990/06/mg-33/ill-33_0532/

Groeten Rob