Benzine toevoer 520i

• Quinten

Hallo mensen,

Mijn 520i e28 krijgt geen benzine, ik hoor de pomp niet inschakelen als ik het contact aanzet, als ik 12v op de brandstofpomp zet doe hij het wel, zekering is goed, weet iemand wat het probleem kan zijn?

Bij voorbaat dank.

• Vakman Ruud

Brandstof relais?

Let wel op het kan ook zijn dat er pas bij het starten spanning op de pomp komt.

Groeten.

Ruud

• Quinten

Ruud, weet jij waar die relais zit? het gaat om de e28 520i

Kan jij trouwens ook een papieren technisch boek / vraagbaak leveren?

• Vakman Ruud

Kijk in je mail.

Groeten.

Ruud

• Quinten

Bedankt voor je informatie, op de foto staat een zekeringkast meer meerdere ralais aan de buitenzijde, bij mij zit er maar 1 dus dat zal hem dan wel zijn.

Als ik een cd-rom van een e28 bestel is die dan vergelijkbaar met een vraagbaak? en is die in het nederlands?

• Vakman Ruud

Let even op: de talen staan in het document wat ik gemaild heb.

ETK kan je beter de DVD uitvoering kiezen die is namelijk grafisch.

De Hayes manual is in het Engels.

Groeten.

Ruud

• Quinten

Das jammer, ik wil graag een papieren versie, omdat ik niet een dvd-speler of computer in mijn garage heb staan, toen dacht ik aan de cd rom, dan kan ik tenminste wat uitprinten en meenemen, mijn engels is goed maar specifike technische zaken is lastig in het engels.

• Vakman Ruud

Tja, ik heb wel alle boeken van de E28 maar die zijn allemaal in het Engels.

Het Nederlandse Dealer werkplaatshandboek stond toen op microfische maar toen mijn reader kapot ging heb ik dat allemaal weggedaan.

Je kunt nog kijken op www.autoboek.nl

Succes.

Ruud