Problemen autotelefoon met vodafone, E39 uit '99

  • sander

    als ik een ster in de grille had gewild dan bestelde ik wel een taxi!!!!!!!!!!!!!!!

    ga dit eens even snel op een merc forum vragen gast!

  • Rob530DH2002

    Gelukkig heb ik geen last van anti-Mercedes neigingen, ik ben gewoon pro-duits als het om auto's gaat.

    Check eens www.problemcar.nl, daar hebben ze ook Mercedestopics met veel monteurs die daar hulp bieden.

  • sander

    ik heb ook niets tegen mercedes hoor maar ik weet er verder ook geen bal vanaf ,en ik schat in dat veel bmw rijders hier ook niet .

    dus een antwoord krijgen word hier vrij lastig.

    vandaar!

  • Harold

    Hallo,

    Ik heb een E39 Touring uit 2003 met een draadloze telefoon in de middenarmsteun. De telefoon heeft tot voor kort probleemloos gefunctioneerd, maar werkt nu niet meer. Als ik de telefoon activeer vraagt hij namelijk om de telefoonkaart, die echter al altijd onder de telefoon in de middenarmsteun geplaatst is.

    Herkend iemand het probleem, en weet een oplossing?

    Ik hoor het graag.

    Harold

  • Rob530DH2002

    Heb je de kaart al een paar keer op en neer bewogen, dus uitnemen en weer insteken?

  • Joost

    hallo,

    ik heb een bmw 5 serie uit 97 en heb mijn kaart achterin koffer gestoken, en doe vervolgens mijn code invoeren. Dan geeft de telefoon aan: nicht standard..

    en als ik dan no. bel dan gaat muziek uit 3x un toon en vervolgens weer muziek.

    Weet iemand wat ik nog vergeet of fout doe?

    Hoor het graag, mijn dank is groot!

    Groetjes

  • Tobias

    Hallo

    Ik weet niet of dit soort forums nog worden gebruikt maar bij deze mijn vraag

    Ik heb dus een auto telefoon in mijn 523i 1999 orginele bmw telefoon met snoer Vodafone kaart gekocht want vodafone is 1 van de weinigen die nog 2G gebruikt maar goed de vraag is ik krijg geen bereik wat kan dat zijn

    De simkaart werkt heb ermee gebeld via mijn eigen mobiel de telefoon in de bmw vraagt ook een pincode maar geeft geen bereik