no disc error

  • Gerrit

    Hoi,ik heb een BMW E39 waarvan de display v/d radio bij het inschakelen cd's de storing no disc error aangeeft.

    Ik hoor achter de wisselaar wel werken,indien ik zelf niet zo goed kan zingen wil ik vragen of iemand hier een oplossing voor weet.

    Bij voorbaat dank

  • Piedro

    -Zit de cd er niet over de kop in.

    -Als het een gebrande cd is, probeer een ander merk of een originele.

    -Probeer eens een “schoonmaak”.

    anders waarschijnlijk defect.

    gr. Piedro

  • Gerrit

    Bedankt voor het meedenken,maar ik heb al diverse cd's geprobeerd,en deze zitten er goed in.

  • rodermond13

    heb het zefde met mijn e38 is defect ook alles al geprobeert zijn erg gevoelig die dingen kijk ook uit als je een tweedehands koopt zijn bijna allemaal defect of werken niet goed een nieuwe kost voor mijn auto 380 euro tweedehand koste ze zo,n 200 euro groeten

  • sander 528I e39 1998 br40034

    www.wheelsonline.nl

  • Rob

    Als je al een nieuwe besluit te kopen, zet er dan een MP3 wisselaar in, dan heb je voor ongeveer het zelfde geld een heel veel grotere muziekvoorraad voorhanden.

    Wil je een tweedehansje in goede staat?

    Mail mij dan even want dan koop ik voor mezelf een MP3 wisselaar ;-)

    Groeten Rob

  • rob gra

    waarschijnlijk laser versleten

  • nummer22 G 006524

    koop een ipod en wissel de cd wisselaar in bij wheelsonline.nl, laat daar een ipod aansluiting maken ipv de cd wisselaar aansluiting. Perfect en goedkoper dan een cdwisselaar..

  • Seydi

    Wil je een splinternieuw mp3 wisselaar??? OEM??

    Kan er wel 1 voor je regelen voor 350 euro splinternieuw in doos met magazijn. Met inruil van je oude wisselaar die goed werkt :-) 250 euro bij betalen.

    jetjejobje@hotmail.com

    groet,

    seydi