demontage radio e39

• Rob

Hoi,

Ik heb voortdurend een storing in mijn E39, waarbij de radio/cassettespeler uitvalt, of alleen de display. Na een duw of een tik op de plastic panelen rondom de radio, werkt het weer een tijdje. Ik vermoed dat het om een los contact gaat of zoiets, maar krijg de radio er niet uit. Ook niet na verwijdering van de volumeknop en losdraaien van de torx. Iemand…?

Groetjes,

Rob

• Sven

Je moet (zeker als het de eerste keer is dat hij eruit gaat) een flinke trek geven aan de unit. Rechts van de “control-unit” (met de volume knop) is de scharnierende kant waarbij je dus de linker kan naar voren beweegt (als een deur openen)

Hopen dat je hier iets aan hebt, als je meer wilt weten laat maar horen.

• marcel

Hoi , weet dan ook iemand of er zomaar een cd speler op de plek van de casettespeler aangesloten kan worden of is dit 1 unit die in z,n geheel gewisseld moet worden..

Groet marcel

• sander

kan wel mits je de juiste op de kop tikt

• grazydriver

heb volumeknop ervan af maar veel te zien is er eigentlijk nie ofwel kijk ik mis ben achter torax boutje aan kijken wat ze mij gezegt hebben maar niksvoor de radio uit mijn e39 te krijgen

• Jaap

Ik wil de radio van mn e39 eruit halen maar weet niet hoe dat moet. Las hier dat er een beschrijving van is. Zou iemand mij die kunnen mailen svp. Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten Jaap

• Martin

Mijn radiocassete speler in de BMW-E39 BJ'99 gaat altijd na ca. 50 seconde rijden spontaan uit.

Pas na een half uur krijg ik hem weer aan door de radio aan en uit te zetten of auto aan en uit te zetten.

Dan speelt de radio goed.

Heeft iemand een truck / tip voor mij?

Grt, Martin