demontage radio e39

• gerard

hallo

is iemand bekend met het probleem van de originele cd wisselaar van een e39 1998 waarbij het geluid van de wisselaar een zeer storende ruis geeft. het geluid kan soms even goed zijn of soms helemaal wegvallen.. het geluid van de radio werkt wel prima. zelf denk ik aan een losse storende stekker achter de radio maar hoe demonteer ik de radio? sander ik heb geprobeerd om de volume knop er af te halen maar ik ben bang dat ik hem sloop. is dit echt de manier via de volumeknop??

groeten gerard

• Vakman Ruud

Kijk in je mail.

Groeten.

Ruud

www.rapservices.nl

• gerard

bedankt voor je mail ruud!

gr gerard

• MaeZe

Hallo, ik zou graag een andere radio in men e39 bouwen, maar kunt u me even ook de mail sturen of zeggen hoe ik de originele radio uitbouw, en kun je daar covertjes voor krijgen om een gewone radio in te bouwen? alvast bedankt

• Vakman Ruud

Kijk in je mail.

Voor een paneel en verloopstekkers moet je de automaterialen/halfords enz. handel zijn.

Of kijk op: www.wheelsonline.nl

Succes.

Ruud

• RudyE39

Hoi Ruud,

Wil je mij die mail ook even sturen waarin staat beschreven hoe je de radio demonteert van een E39?

Alvast hartelijk bedankt!

Groet,

Rudy

• m.scholten

kunt u mij vertellen hoe de org bmw radio uitgebouwd moet worden ivm aansluiten van dension ice link mvgr mark

• BMWMaX

Heerlijk he dat internet. Even zoeken en je vindt binnen een paar minuten wat je wilt weten. Een beetje BMW liefhebber heeft de juiste kanalen voor dit soort zaken al lang in z'n favorieten staan. De menschheid is lui en heeft geen zin meer om zelf iets te ontdekken. ;-)

• sarah

Halo, zou je mij ook een mailtje kunnen sturen met hoe ik de radio/casettespeler van mijn bmw e39 (98) kan demonteren? Met groetjes Sarah

• Sven

Erg makkelijk hoor Sarah: haal de volume knop ervanaf, steek er een torx T10 in draai hem TEGEN DE KLOK tot hij niet verder kan (hou hem vast) en trek de schroevendraaier naar je toe. Nu komt de unit met je schroevendraaier mee en zie je de rest van de schroevjes al zitten :)