carsoft 6.5 ?com/usb

• sander 528I e39 1998 br40034

hoi lui

ik heb sind een tijdje een carsoft setje werkend op een oudere laptop met een compoortje

ik heb ook een usb com interface gekocht voor mn nieuwe laptop maar in eerste instantie werkte dat niet totdat ik er achter kwam dat de poort instellingen niet goed stonden

en nu werkt t gewoon voor zover goed

dus het kan wel op een nieuwere laptop met alleen usb,s en zelfs vista

waarschijnlijk ook de carsoftsetjes die jullie al hebben kunnen dat

dan kun je van die oude laptop af

gr

• nummer22 G 006524

Is bekend. Bij voorkeur usb2.0 interface gebruiken

nou ja bekend

ik heb toen ik ernaar vroeg niemand over gehoord

maar iig werkt het wel

ik zag laatst op ebay een carsoft 6.5 software met daarbij cis te koop

is dit interesant?

• jeroen e38 740i

Vraag: wat is een usb2.0 interface?

Ben momenteel bezig met een oude laptap (seriele compoort), en carsoft (met dank aan Leen).

Maar krijg mijn cdrom niet uitgelezen op de laptop met windows '98.

Dus ben op zoek, naar een usb aansluiting!!!!

Mvg, Jeroen

wat bedoel je met cdrom niet uitgelezen krijgen??

• jeroen e38 740i

Hij leest de cdrom niet als ik hem erin stop geeft hij geen bestanden weer, alsof hij leeg is!!!!

Heel apart,terwijl op mijn vaste computer ik wel de cd kan lezen, en nu ook carsoft heb geinstaleerd met de cd.

ja das wel vreemd

bij mij was dat ook zo

ik ben in de laptop naar het cd station gegaan dit aangeklikt dan word er gevraagd een cd in te leggen en dan de cd die al in de la zit er in drukken (dus de la dicht klikken)

probeer dit eens

ps moet je de carsoft van leen van een crack voorzien of werkt het zonder

• jeroen e38 740i

Heb inderdaad een crack op de cd erbij staan, vandaag is het ook eindelijk gelukt (met hulp) om met een nieuw gebrande cd de software te installeren!!!

Alleen ben ik nu nog bezig om in bios mijn compoort open te zetten, want hij leest nog niet de auto uit. Dus elke keer weer een stap verder……….

Mssl Jeroen

ja had ik ook het zelfde gelul

ik heb gegoogled op bios en dan het merk laptop dan vind je t vast wel

• Tom e39

Sander,

Interessant verhaal, had zelf begrepen dat usb/com converter niet ondersteund werd door carsoft, in iedergeval niet de volledige functionaliteit. Welk merk converter en waar heb je deze gekocht als ik vragen mag? Loop zelf nog te klooien met een laptop uit het jaar nul en word een beetje moe van de traaggeid van dat ding, mijn oma doet nog sneller over de elfsteden tocht LOL!

Alvast bedankt voor de reactie!

Groeten Tom