aan ruud of andere bmw kenners
beste ruud ik ben nieuw hier op het forum en heb wat vragen aan u,ik heb als trouwkado een e36 325td automaat gehad en heb sindskort een lederen intrieur gekocht met electrice lendesteun en stoelverwarming.
mijn auto is van 09-92 en nu is mijn vraag als er geen kabels onder mijn stoelen ligen voor het aansluiten van de stoelverwarming kan ik dit dan zelf doen door twee originele schakelaars te kopen en dan deze aan de stoelen en aan de plus aansluiten,ik ben een vrouw en heb geen idee hoe dat moet kan jij mij dat alsjeblieft uileggen die lendesteun is geen probleem daar zit de knop op de stoel dat is alleen maar 12 volt bij zetten.
en dan heb ik nog een vraag ik heb een met de hand draaibare schuif/kanteldak maar door mijn spierziekte kan ik soms moeilijk het dak openen en dichten,als ik een electrice motortje koopt die bij de electrice daken zitten van de e36 kan ik deze dan gewoon plaatsen door het klepje weg te halen en de andere aan te sluiten of moet je daar ook weer een ander kabelboom voor trekken of kan je dat zelf oplossen door stroom te trekken en hoe moet ik dat doen en kan ik daar mischien ergens een schema van krijgen of uitleg?
met vriendelijke dank
sandra de wolff