Prikbord wordt Forum

  • koormuziek

    Hallo,

    Het prikbord op de BMWpagina zal binnenkort verdwijnen. Daarmee verdwijnen ook alle berichten die in de loop van de jaren zijn geplaatst.

    Hiervoor in de plaats komt een forum. De link naar het forum van de BMWpagina staat al onder de link van het prikbord.

    Je moet je eenmalig aanmelden en kunt vervolgens op het forum terecht als je bent ingelogd.

    Hierbij het verzoek om vanaf nu je berichten te plaatsen en erop te reageren op het forum.

    Ik verwijder het prikbord over een paar weken, zodat iedereen de tijd heeft gehad zijn/haar huidige berichten over te zetten.

    Veel plezier op het nieuwe forum.

    Het is prettig te weten, dat er graag en veel gebruik van wordt gemaakt.

    Dit motiveert om de BMWpagina en het nieuwe forum up to date te houden!

    mvg

    Kees

    Beheerder

  • Rob530DH2002

    Volgens mij is het prikbord ook een forum. Maar je maakt dus dit forum/prikbord met alle waardevolle informatie helemaal leeg en begint vervolgens een nieuw leeg forum. Sorry hoor, maar ik zie het nut daarvan niet en ik denk dat je zo de mensen die hier nog posten definitief wegjaagt naar andere veel drukker bezochte BMW fora.

  • Ad

    Hallo beste Rob,

    De beheerder heeft schijnbaar niet in de gaten, dat er nog veel word nagekeken, met wat er allemaal al is vermeld.

    Als een forum lid een vraag stelt, dan word er vaak verwezen naar wat er al geschreven is, anders krijgt men teveel hetzelfde verhaal.

    Hier doel ik dus op de zoekfunctie.

    Ik denk inderdaad, beste Rob, dat velen dit forum/starpagina zullen vermijden, en links laten liggen.

    Men begrijpt dus echt niets van dit soort zaken, bij Sanoma!

    Het zal net zoals bij het VW startpagina gaan, het verdwijnt gewoon, dat moest toch ook zo brood nodig veranderen, niets meer van terug te vinden, als men dit zo wil, ga dan vooral uw gang, er zijn immers nog vele andere BMW fora.

    Ik wens u veel succes toe, beste Kees.

    Ik ga er dus echt niet naar zoeken hoor……

    Met vriendelijke groet,

    Ad