Olie lekkage

  • Ad

    Hallo beste Rob,

    Hartelijk dank, beste Rob.

    Keuze, eigenlijk heb ik erg weinig te kiezen. Helaas.

    Of ik nu wel de operatie laat uitvoeren of niet, het risico is hetzelfde.

    Zonder de operatie loop ik ook het risico, dat het verkeerd kan aflopen.

    Ik kan het gelukkig van me afzetten, ik denk er zelfs niet eens aan.

    Ik ben met leukere dingen bezig, dat houd de mens op de been.

    Het is enkel zo jammer, dat ik voor de operatie gewoon gezond was, alles kon doen, mijn werk had.

    Dat is mij allemaal afgenomen, daar heb ik het een aantal jaren zeer moeilijk mee gehad, ik heb geen zitvlees, was altijd bezig.

    Dat is nu wel allemaal drastisch anders.

    Een simpele breuk in het buikvlies, en dan een simpele kijk operatie, waarbij de klootviolen mijn darmen en de grote buik bloedvaten hebben geperforeerd.

    Zonder dat men dit in de gaten had!

    Daarna is voor mij de ellende begonnen, het heeft dus op een haar na mijn leven gekost, ze gaven geen cent meer voor mijn leven.

    Mijn vrouw en twee dochters hadden al afscheid van mij genomen, ik zou immers de nacht niet meer door komen.

    Een nieuwe operatie was eigenlijk funest voor me, maar dat hebben ze toch met alle risico toch uitgevoerd.

    De buikspieren hebben ze compleet door gesneden, daar zit het grote risico.

    Alles kan dus kapot springen, bij een verkeerde beweging met over belasting.

    Het ziekenhuis heeft alle verantwoording afgewimpeld, de jurist heeft bakzeil gehaald, maar heeft dus grove fouten gemaakt.

    Het heeft me dus ook nog flink wat geld gekost, door die strandjutter van een jurist.

    Hij heeft dus later zich zelf door het hoofd geschoten, waarom, misschien een blunder teveel gemaakt, denk ik, wie zal het zeggen.

    Maar het aller belangrijkste. ik heb het overleefd, dankzij een ander ziekenhuis, waar ik me naar heb laten vervoeren.

    Ik ben er nog, ik kan gelukkig nog lachen en plezier maken en hebben.

    Dat ik de hobby haast niet meer kan uitvoeren, en dat ik volledig arbeids ongeschikt ben geworden, dat is nu maar bij zaak.

    Ik heb het van me afgezet.

    Enkel ben ik nog van zin, om het juridische gevecht aan te gaan met de verzekeraar van dat domme ziekenhuis.

    Zij doen net als of ik me zelf heb geopereerd, wijzen gewoon alles af, zij treffen geen enkele blaam, volgens de directie.

    Het is eigenlijk zo, het kind gooit een ruit in, terwijl de eigenaar er op staat te kijken, maar toch heeft het kind het niet gedaan volgens de ouders, daar komt het eigenlijk op neer. Een hele simpel vergelijking, maar eigenlijk is dit de beste uitleg.

    Maar ik zal ooit de keuze moeten maken, en dat is erg zuur en zeer moeilijk, het kan ineens over en uit zijn.

    Met of zonder de operatie, eigenlijk dus geen keuze!:X

    Maar het komt allemaal wel goed hoor, daar stel ik me op in.

    Het duurt enkel even wat langer.

    Met vriendelijke groet,

    Ad

  • fsmit79

    Tjonge Ad, dat is een bizar verhaal! Wat ongelofelijk ellendig, je gezondheid moeten missen, machteloos staan tegen de door de wol gewassen ziekenhuisjuristen en vervolgens geen uitzicht hebben op zekerheid. Positivisme is dan inderdaad wat je op de been houdt, gelukkig blijkt uit je reacties dat je daar voldoende van hebt.

    Bedankt voor je reactie in ieder geval! Ik maak natuurlijk wel graag gebruik van je kennis via het forum, daarvoor hoef je gelukkig niet te reizen.

    Heel veel succes en wijsheid, laten we er van uit gaan dat het verhaal goed afloopt.

  • fsmit79

    Beste Ad,

    ik heb je via het bimmerportal.nl nog een privé berichtje gestuurd, heb je die ontvangen?

  • Ad

    Hallo beste Frank,

    Ja, die heb ik inmiddels gelezen en beantwoord.

    Ik dacht al, wie is dat nu, leuke naam hoor! hahahahahaha……..

    Het is enkel jammer, dat het weinig opvalt bij bimmerportal, als er nieuwe berichten zijn.

    Fijn weekend allemaal.

    Met vriendelijke groet,

    Ad