Ervaringen Altijd Raak Penders

  • theone

    Hallo,

    Wie heeft er ervaring met autosloperij altijd raak penders?

    Kan daar namelijk een alarmmodule kopen(die bij bmw niet meer leverbaar is) voor mijn bmw autoalarm, maar wil graag weten of dit bedrijf betrouwbaar is ivm de toch hoge vraagprijs voor de module.

  • ad

    hallo beste Theone,

    Echt weg blijven daar!

    Het zijn echt de duurste flikkers met hun onderdelen, klant onvriendelijk, en de service is echt ver te zoeken.

    Dit heb ik uit eigen ervaring, ik ben er dus gewoon weggegaan door hun lompe gedrag, en hun prijzen.

    Terwijl de meeste sloop auto's van hun uit het goedkope luxemburg komen!

    Mijn ervaring met Penders was echt heel erg slecht, en er zijn nog veel meer mensen die deze ervaring met mij delen.

    Er staat een topic over Penders altijd raak op BMW Fan, en daar staan aardig wat klachten, zo ook die van mij.

    Bijvoorbeeld:

    Een 5 bak geschakelde versnellingsbak voor een A6 met 1.9 TDI Type C4, daar vragen die idioten gerust 3.000 GULDEN voor, dit was dus in het jaar 2000.

    Andere demontage bedrijven vroegen een gewone prijs, 600,00 gulden, ook in het jaar 2000.

    En, ze zijn er dus echt niet goedkoper op geworden, want ze hebben bij Penders altijd raak, gewoon het FL teken vervangen door het € teken!

    Kijk ook eens via Google, Klachten over Penders altijd raak!

    Dit zegt echt genoeg denk ik!

    Fijn weekend allemaal.

    Met vriendelijke groet,

    Ad

  • theone

    Bedankt ad voor de reply.

    Ik weet genoeg zoek wel verder.

  • Ad

    Hallo beste Theone,

    Dat is heel graag gedaan.

    Geen dank verschuldigd.

    Met vriendelijke groet,

    Ad

  • Vakman Ruud

    Ad heeft gelijk.

    Ze zijn zelfs duurder dan de dealer en in de garage wereld staan ze ook zo bekend.

    Groeten.

    Ruud

  • theone

    Hallo Ruud,

    Bedankt voor de info.

    Heb reeds via onderdelenonline een oproep geplaatst voor de alarmmodule, maar geen reactie op Penders na dan.

    Weet jij misschien hoe ik er alsnog aan kan komen??

    Het gaat om de alarmmodule met BMW nummer: 65 73 9 416 597

    En daar zit opgeklikt de ultrasoonmodule met als BMW nummer : 82 92 9 402 530

    Zou het graag toch weer werkend krijgen.

    Bij de BMW garage konden ze hem niet meer leveren en zei zeiden dat deze module defect was.

  • t

    Begin er niet aan! Dit bedrijf kost u uw klanten! Dit bedrijf wil geld! Maar levert niets daarvoor terug.

    Het haalt u binnen met beloftes van levering, waarna ze het pas versturen als je de bestelling een week later annuleert.Ik heb een wielnaaf op maandag besteld en betaald.

    Na uitdrukkelijk navragen van de levertijd ( want de klant heeft een auto te huur in de tussentijd. Zou het dinsdag of woensdag in huis zijn.Woensdag 14 oktober bel ik, en wordt mij beloofd dat het er donderdag 15 oktober zal zijn.Donderdag 15 oktober is het er nog steeds niet, dus bel ik .15 oktober word me medegedeeld dat deze er 16 oktober uiterlijk zal zijn.Vrijdag 16 oktober is deze er nog steeds niet en raak ik in paniek want klant…..Er word mij vrijdag 16 okt medegedeeld dat het er maximaal maandag of dinsdag zijn. Het lag allang bij de transporteur. Was allang verzonden.

    naar mijn vraag naar een track en trace weigerde ze deze leveren.Maandag 19 okt krijg ik een lollige mail met de mededeling dat het onderdeel nog bij Altijd raak penders ligt.Ik ben met dit nieuws, dat het nog verstuurd moet worden, en dus na al die dagen van liegen. Beweren dat het al is verstuurd.

    naar de klant gegaan en die heeft direct besloten naar een andere garage te gaan.Waarna ik direct de mail be antwoord dat de bestelling geannuleerd kan worden.

    De klant is met dit nieuws naar een andere garage gegaan.

    Ik heb niks meer aan het onderdeel.Vervolgens krijg ik een dag later de reactie dat het verstuurd is.

    Terwijl ik het de dag ervoor heb geannuleerd.Elke afspraak over de levering is NIET nagekomen!Het was tijds afhankelijk, daarom ook direct betaald en navraag gedaan naar levertijd.Dit bedrijf liegt u voor over de levertijd.

    En houd u tot het einde voor de gek.

    Het bedrijf is alleen uit op uw geld!