330d start soms niet

  • rob gra

    ik heb een 330d touring automaat uit 2002 met 192000 km op de teller

    soms kom ik aanrijden ,parkeer mijn auto zet m op alarm (gewoon orgineel alarm)

    en als ik m een uurtje later wil starten gaat ie alleen maar rond en allelampjes branden .maar hij slaat niet aan .na de auto een paar op alarm gezet te hebben na een paar keer proberen slaat ie ineens wel gewoon aan na 1 omwenteling zoals ie altijd doet.wat kan dit zijn? weet iemand wat?

    alvast bedankt

  • Vakman Ruud

    EWS is in de problemen. Programmeer de sleutels opnieuw, of programmeer opnieuw met Carsoft of bij de dealer.

    Succes.

    Ruud

  • rob gra

    dank je ruud hij heeft tot nu toe 2 keer geweigerd . 1 sleutel doet al helemaal niet meer . wat is een ews ? kan ik hier bij de dealer op wachten of is het een hele operatie?.

    verder heb nog 1 vraagje ,hij moet binnen kort (1500km)voor een beurt .word dit dan een grote of kleine beurt.en is het verstandig om meteen de automaten bak olie te vervangen?

    alvast bedankt voor je antwoorden

  • Seydi

    Nokkenassensor gecontroleerd??? zal de euvel wel zijn, kijk maar uit straks krijg je nog meer onterechte storingen zoals automaat im notgetrieb of iets dergelijks :-)

    succes ermee dus eerst laten uitlezen dan noikkenassensor vervangen alles laten resetten klaar is kees.

    Laat je nog wel ff weten wat het is geweest.

    seydi

  • rob gra

    auto gaat over 2 weken naar de dealer . ik houd mijn hart vast het zal wel weer honderden euries gaan kosten

  • rob gra

    brandstof op in de tank