alarm/afstandbediening,wie weet het??

  • Vakman Ruud

    Ja en??????

    Je weet nooit of alles nog orgineel is.

    Ik heb een keer een E34 gekocht die toen 5 meter onder water lag in het kanaal in Schoonhoven.

    Na een jaar en heel veel werk werkte bijna alles, dus wie ben ik.

    Wel ken ik ieder schroefje, boutje, transistortje en heb nog een aantal bakken vol elektronica van de E34

    Succes.

    Ruud

  • kees E34 520i

    Vakman Ruud schreef:

    >

    > Ja en??????

    > Je weet nooit of alles nog orgineel is.

    > Ik heb een keer een E34 gekocht die toen 5 meter onder water

    > lag in het kanaal in Schoonhoven.

    > Na een jaar en heel veel werk werkte bijna alles, dus wie ben

    > ik.

    > Wel ken ik ieder schroefje, boutje, transistortje en heb nog

    > een aantal bakken vol elektronica van de E34

    > Succes.

    > Ruud

    ruud, ik begrijp ff je antwoord niet

  • Vakman Ruud

    Dat begrijp ik.

    Maar ik kan van een afstand niet zien of alles orgineel is dus moetje het gewoon proberen.

    Succes.

    Ruud

  • kees E34 520i

    Ruud, zo ver ik weet is alles orgineel,maar kan ik zo'n klapsleutelset bij de dealer kopen?en wat kost het ongeveer?weet jij dat?grt,kees

  • Vakman Ruud

    De sleutel is bij de dealer te bestellen en kost ca 120 Euro

    Met de afstandbediening wordt alles ingeschakeld. De comfort sluiting via een knop op de zijkant.

    Groeten.

    Ruud

  • kees E34 520i

    Ruud,

    ik ben bij de dealer geweest en zij hebben je verhaal bevestigd en heb er 1 besteld(kost 144e) en als hij er is dan word ik gebeld en word hij gelijk geactiveerd.

    bedankt voor de tip,grt.kees

  • Bob 518i e34

    Weet je dat ik dat niet eens zo heel duur vind.

    ik moest voor alleen de sleutelbaard die aan de klapsleutel vast komt al 60 euro betalen, had verwacht dat de complete klapsleutel dus stukken duurder zou zijn.

    Word dus tijd dat ik binnenkort ook een nieuwe klapsleutel ga bestellen, want de mijne begint te haperen, ook met nieuwe batterijen.

    Bob

  • kees E34 520i

    ik ga morgenmiddag naar de dealer toe om de sleutel te “”activeren“”,er werkt daar een man die had nog zo''n reserve nieuwe thuis liggen,als het niet lukt hoef ik niets te betalen dan als ik er 1 had besteld,scheelt toch weer geld,als hij het doet dan kan ik hem van hem overnemen,toch wel een mooie service.

  • kees E34 520i

    ben net bij de dealer geweest,maar het lukt niet ze hebben van alles geprobeerd.

    nu zegt de dealer dat er waarschijnlijk iets niet in de auto zit wat er wel in hoort om de klapset te laten werken.dat willen ze wel voor me nakijken maar kost wel 100e per uur!!nou heb ik best wel geld voor m'n Bmw over maar dit vind ik iets te ver gaan,stel dat ze niets vinden,ben je gewoon 100e kwijt.

    Ruud weet jij wat ze bedoelen wat er in hoort te zitten??