x5 boordcomputer

  • blittie

    hallo,heb een X5 bwjr 2000 aangaschaft alleen het scherm van de boordcomputer/navigatie gaat aan en uit en aan en uit ,wie weet misschiien hoe ik dit kan verhelpen of moet ik gelijk naar de dealer???

  • nummer22 G 006524

    In een X5 uit 2000 zit vanuit de fabriek standaard of een MK3(cd) of MK4 (dvd) computer met breedbeeld voor navigatie.

    Als de MK aanstaat via de linkerknop (het oranje lampje gaat branden) , dan mag tie natuurlijk niet zomaar uitgaan en dan weer aan.

    Staan de instellingen goed ? Beeldschermweergave op aan ?

  • blittie

    het vreemde is dat hij na een stuk of 8 keer aan en uit te zijn gegaan daarna blijft hij gewoon aan,lijkt op een comnputer die zich steeds na het aangaan weer opnieuw opstart

  • nummer22 G 006524

    Ja, en de computer is het apparaat waar je de cdrom (MK3) of dvd (MK4) in hebt gedaan. Ik weet niet waar die zit bij een X5. Zitten alle contacten daar wel goed? Anders aan de achterkant van de monitor misschien?

  • blittie

    ga het proberen bedankt

  • wilko

    Hallo,

    de cd voor de navi zit links in de kofferbak, en het radiogedeelte zit onder je reservewiel, naast de accu

    gr

    Wilko

  • tec

    hallo,

    ik heb een mk4 in mn x5 uit 2002 ik heb het probleem dat mn navigatie met tijden uitvalt heel het scherm tot dat er weer een bmw logo verschijnt. En ook als hij niet uitvalt vaak geen gps ontvangst erg raar allemaal ik rij nu dus weer bijna 1 mnd zonder gps signaal. soms doet ie het weer en dan vaak voor korte duur bv <1 week

    wat kan het zijn moet heel de mk4 verwisseld worden?

  • Arno

    ik heb hetzelfde, alleen mijn probleem nu is dat alles wel werkt maar het knopje van geluid (links) werkt niet meer en het lampje erbij ook niet. wat kan dat zijn

    gr ,arnotec schreef:

    >

    > hallo,

    >

    > ik heb een mk4 in mn x5 uit 2002 ik heb het probleem dat mn

    > navigatie met tijden uitvalt heel het scherm tot dat er weer

    > een bmw logo verschijnt. En ook als hij niet uitvalt vaak

    > geen gps ontvangst erg raar allemaal ik rij nu dus weer bijna

    > 1 mnd zonder gps signaal. soms doet ie het weer en dan vaak

    > voor korte duur bv <1 week

    >

    > wat kan het zijn moet heel de mk4 verwisseld worden?