olie

  • reetraa

    ik heb 2 vragen ,

    ik heb een bmw 525 diesel automaat uit 2001 om de hoeveel tijd moet de olie

    van de automaat ververst worden en is dat zelf te doen en welke olie moet ik daar voor gebruiken. dan wil ik bluetooth in bouwen welke kleur draad is dat?

  • sander 528I e39 1998 br40034

    volgens bmw nooit

    maar hier word aangeraden dat rond de 150.000km toch te laten doen incl bakfilter

  • Vakman Ruud

    Het is geen klusje wat je zelf kan doen.

    Filter en olie zijn per type bak verschillend, mail me de vin en ik kan je meer vertellen.

    Zeker voor de 200.000km ondanks het tegendeel wat de dealer verteld.

    Alhoewel steeds meer dealers daar van terug komen, maar het is een rot klus totaan de ellebogen zit je onder de olie.

    Kijk ook op onze site.www.rapservices.nl bij automatenverhaal.

    Groeten.

    Ruud

  • FSmit79

    Wil je bluetooth inbouwen in de automaat olie? Was in ieder geval wel goed je handen voordat je de boel gaat inbouwen ;)

    Standaard is een bluetooth carkit voorzien van een rode, blauwe en zwarte draad. De rode is constante voeding, de zwarte is aarde, de blauwe is voeding bij contact. Wil je een en ander dus installeren, gebruik dan een spanningszoeker en vind de voedingen. Achter je radio heb je grote kans die te vinden, bovendien vind je daar wellicht oko de isostekkers om het geluid van de carkit over je boxen te geleiden.

    Succes.

  • Rob530DH2002

    Hey FSmith, je bent reacties aan het geven op topics van vorig jaar…

    Afgezien van de enkeling die RSS feeds gebruikt zal vrijwel niemand je reacties lezen vrees ik.

  • FSmit79

    He hoe kan dat nou? Ik ben blijkbaar beland in een hele oude pagina!

    Jammer, kon ik eindelijk eens mn kennis spuien…..;)