alarm

  • willem

    Als ik mijn auto 735 uit 99 op alarm zet dan gaan na enkele uren of soms minuten het alarm af.Dacht eerst dat de accu ‘'slecht was’' en daardoor het alarm afging.Accu vervangen,maar dat was het dus niet.Heb nu geen idee waar ik het moet zoeken. gr willem

  • olaf e38 750i

    dat ligt waarschijnlijk aan de bewegingssensor in de auto . mijn alarm gaat af als we bij ons de magnetron aanzetten . je kunt het testen door de sensor uit te schakelen . dit gaat als volgt . je zet hem op alarm en na 5 sec druk je nogmaals op sluiten . het rode lichtje in de auto gaat 3 a 4 sec aan en dan is de sensor uitgeschakeld . dit is bedoeld voor als er iemandt in de auto blijft zitten “kinderen of huisdieren”.

  • willem hofman

    Ik ga het proberen .Alleen denk ik zelf dat er iets is dat stroom pakt dat het alarm doet afgaan.Ik heb gehoord dat soms de navigatie achter in de kofferbak standby blijft staan en dat zorgt dat het alarm afgaat.Maar ik ga het zeker proberen.

    thanks

  • m. swinkels

    een goede avond ik zit met een probleem en dat is als ik m,n alarm er opzet van een e34 530 gaat na een niet al te lange tijd het alarm weer af en dat is dagelijks heb wel de motorkapsensor eraf gehaald maar dat werk ook niet is me wel vertelt dat er een 50amp zekering voor de veerschotel zit en die kan ook veel problemen veroorzaken maar waar zit die precies ???

    accu is ook eenige tijd los geweest maar dat was het ook niet

  • FSmit79

    Als je alarm problemen geeft, raad ik aan eerst te zoeken naar de oorzaken die een alarm normaliter doen afgaan. Namelijk daadwerkelijk beweging in de auto, bijvoorbeeld van een vlieg, nee echt, of bijvoorbeeld iets dat aan de spiegel hangt en door openstaande ventilatoren beweegt.

    Zwaar verkeer dat langs rijdt kan het alarm doen afgaan, een brommer met knetterpijp, het zijn allemaal oorzaken die een alarm kunnen doen afgaan.